c_300_250_16777215_10_images_64261.jpg

ترکمن سسی - فرماندار ویژه گنبد کاووس گفت: در روز 5 و 6 مرداد ماه مراسم روز گنبد کاووس با حضور مهمان کشوری و برگزاری برنامه های متنوع و نمایشگاه تخصصی در محل برج قابوس برگزار خواهد شد.

به گزارش ترکمن سسی ، مهندس عبدالقدیر کریمی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم روز گنبد افزود: این مراسم به صورت جشنواره دو روزه خواهد بود که در روز اول مراسمات مردمی چون مسابقات ورزشی، عکاسی و جشنواره غذا و غیره و روز دوم مراسم رسمی با حضور مهمان ویژه از حوزه فرهنگی و شخصیتی که وجه فرهنگی، اجتماعی داشته باشد، دعوت می شود .

وی تصریح کرد: تجلیل از شخصیت ها و مدیران سابق شهرستان که در جهت فعالیت و یا خدمت، کارهای ارزنده ای انجام دادند و همچنین مفاخر حوزه های مختلف از دیگر برنامه های این دو روز است.

کریمی خاطرنشان کرد: نمایشگاه تخصصی در جهت آشنایی مردم با گنبدکاووس و سابقه آن، نمایشگاه تولیدات محلی و صنایع دستی، استفاده از نمادهای شهرستان مانند اسب، والیبال، فوتبال و حضور قهرمانان گنبدی که در کشور و جهان موثر هستند در کنار این برنامه ها طی دو روز انجام خواهد شد.

فرماندار گنبد کاووس تاکید کرد: برنامه های روز اول باید تفریحی و دارای جذابیت باشد تا همه مردم ضمن شرکت این روز را شناخته و اهمیت قائل شوند.

کریمی گفت: سعی ما این است که روز گنبد در سالهای آتی در فروردین ماه برگزار شود تا بتوانیم جدا از طبیعت زیبای گنبد کاووس در این فصل، حضورمسافرین و گردشگران خارجی را در برنامه خود داشته تا از این جهت در راستا شناسایی گنبد کاووس و ظرفیت های آن بهره ببریم./ایسنا
 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر