c_300_250_16777215_10_images_64672.jpg

ترکمن سسی - نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: مردم نیازمند فرهنگ سازی در زمینه توجه به هشدارها هستند.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از هلال احمر گلستان، حجت الاسلام عبدالحسین معزی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گلستان اظهار کرد: به دستور رهبر معظم انقلاب صبح امروز بازدیدی از مناطق سیل زده استان گلستان انجام دادم و وضعیت را از نزدیک رصد کردم.

وی با تمجید از عملکرد جمعیت هلال احمر گلستان در سیل اخیر افزود: سیل در همه مناطق دنیا و همه ساله رخ می دهد و ما باید برای کاهش عوارض آن چاره اندیشی کنیم.

معزی تصریح کرد: در دیدار با استاندار استان متوجه شدم طرحی برای مقابله با سیل تدوین شده است و در حال اجرا شدن است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر ادامه داد: از استاندار گلستان خواستیم تا مشکلات مربوط به استان و حوادث اخیر را در نامه ای به دفتر رهبر معظم انقلاب ارسال کنند.

وی تصریح کرد: برخی از افراد به ساختن منزل مسکونی در بستر رودخانه ها اقدام می کنند و به هشدارها و اخطارها توجهی نشان نمی دهند از این رو نیازمند فرهنگ سازی هستیم.

معزی ادامه داد: از امام جمعه ها در خواست می کنم در خطبه های نماز جمعه نسبت به این فرهنگ سازی اهتمام ورزند.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر گفت: در کشورهای اروپایی مانند انگلیس و شهر لندن در بیشتر مواقع سال باران می بارد اما هیچ گاه شاهد سیل و خسارات این چنینی نیستیم چراکه سیستم فاضلاب لندن به گونه ای طراح شده که آب را دوباره تصفیه می کند و به چرخه مصرف باز می گرداند.

وی در پایان گفت: من در گزارش خود به رهبر معظم انقلاب وضعیت را گزارش می کنم تا در صورت لزوم در نامه ای به دولت برای بررسی وضعیت اقدام شود.

حجت‌الاسلام عبدالحسین معزی به عنوان نماینده ویژه مقام معظم رهبری امروز از مناطق سیل زده استان گلستان بازدید کرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر