c_300_250_16777215_10_images_64849.jpg

تركمن سسي - فرماندار مراوه تپه در منتهی الیه شرق استان گلستان از بهره برداری 35 طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا درایام هفته دولت امسال دراین شهرستان خبر داد و گفت: علاوه بر این، عملیات اجرایی چهار طرح خدماتی نیز آغاز می شود.


به گزارش تركمن سسي ، اسماعیل تاجی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای عملیات اجرایی طرح های افتتاحی و طرح هایی که عملیات اجرایی آن آغاز می شود در مجموع افزون بر 430 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده یا می شود.
وی گفت: بیشتر طرح های افتتاحی شهرستان مراوه تپه درهفته دولت امسال دربخش های کشاورزی، کمیته امداد، فنی و حرفه ای و گازرسانی به روستاها می باشد.
تاجی، اجرای طرح های آبیاری قطره ای و کلاسیک، طرح های عمرانی و گازرسانی به 9 روستا را از مهمترین طرح های افتتاحی این شهرستان برشمرد و اضافه کرد: با بهره برداری از طرح های اقتصادی و اشتغالزا هفته دولت در مجموع برای 15 نفر ایجاد شغل می شود.
وی تصریح کرد: مهمترین طرح مراوه تپه که در هفته دولت عملیات اجرایی آن آغاز می شود، بیمارستان 64 تختخوابی این شهرستان است که از مطالبات دیرینه مردم مرزنشین مراوه تپه می باشد.
شهرستان مراوه تپه با افزون بر 60 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه شرق استان گلستان واقع است.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر