c_300_250_16777215_10_images_64966.jpg

ترکمن سسی - فرماندار بندرترکمن از افتتاح و بهره‎برداری 53 طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا در این شهرستان و با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان در هفته دولت سال جاری خبر داد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، عبدالحکیم فیروزی ظهر امروز در جمع مدیران استانی با اشاره به پروژه‎های برجسته که در ایام هفته دولت در شهرستان بندرترکمن افتتاح شد، اظهار کرد: ایستگاه پمپاژ فاضلاب بندرترکمن با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان، اجرای چند طرح گردشگری با مشارکت بخش خصوصی با اعتباری 5 میلیارد تومان و آسفالت و روشنایی جاده‎های روستایی از جمله پروژه‎های برجسته هفته دولت در شهرستان بندرترکمن محسوب می‎شود.
وی با بیان اینکه پروژه‎های بهره‎برداری شده در هفته دولت برای 227 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است، افزود: بندرترکمن از شهرهایی است که ماهیت گردشگری دارد و مورد استقبال مردم نیز است، در این شهرستان امکانات و مواهب طبیعی و خدادای هم‎چون آشوراده وجود دارد که البته از این ظرفیت استفاده می‎شود.
فرماندار شهرستان بندرترکمن با بیان اینکه بخش خصوصی علاقه‎مند به سرمایه‎گذاری در حوزه گردشگری بندرترکمن است افزود: به دنبال فراهم کردن زیرساخت‎های مناسب برای ایجاد مجتمع‎های گردشگری، بازارچه‎ها و پارک‎های آبی در این شهرستان هستیم اما متأسفانه در این راه محدودیت‎هایی وجود دارد درصورت رفع محدودیت‎ها و به نتیجه رسیدن طرح گردشگری آشوراده شرایط متفاوتی به لحاظ گردشگری را در شهرستان ترکمن شاهد خواهیم بود.


*آسفالت 80 درصد از روستاهای بندرترکمن
فیروزی در ادامه به امکانات رفاهی ایجاد شده برای روستاییان در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: توجه ویژه به روستاها در طول خدمت دولت یازدهم همواره دیده می‎شد، در حوزه برق، آب روستایی، آسفالت روستا و مسائلی به که به رفاه روستاها بازمی‎گردد سرمایه‎گذاری‎های خوبی انجام شده است.
وی بیان کرد: سال گذشته با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان در روستاهای بندرترکمن عملیات آسفالت جاده‎ها انجام شد در حال حاضر نیز 80 درصد از روستاهای بندرترکمن عملیات آسفالت برای آنها انجام شده است.
فرماندار شهرستان بندرترکمن ابراز کرد: تمام تلاش ما بر این است تا شرایط مناسبی را برای اقامت و بازگشت روستاییان به روستاها را ایجاد کنیم در واقع اگر شرایط برای اشتغال روستا مناسب باشد مشکلات عمده‎ای در این بخش رفع خواهد شد.
فیروزی گفت: دولت در بخش ایجاد زیرساخت‎ها از جمله ایجاد پارک، آسفالت، روشنایی، آبرسانی و .. خدمات خوبی به روستاییان ارائه می‎دهد.
وی اذعان کرد: اکثر روستاهای کوچک دارای مشکلات بیشتری هستند بنابراین برای این روستاها اعتبارات ویژه‎ای در نظر گرفته شده است در همین راستان برای 5 روستای کوچک در بندرترکمن برای سال 1397 تخصیص اعتبار خوبی خواهیم داشت./ خبرگزاری فارس

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر