c_300_250_16777215_10_images_64969.jpg

ترکمن سسی - عضو کمیسیون عمران مجلس دهم از دولت دوازدهم خواست تا با توجه به استان های محروم به ایجاد توسعه متوازن در کشور پرداخته و همچنین بیش از پیش به اختصاص اعتبارات عمرانی نگاه ویژه نشان دهد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ،شهرام کوسه غراوی نماینده مردم کلاله و مینودشت استان گلستان در گفت و گو با «ابتکار» در مورد چالش های اقتصادی پیش روی دولت دوازدهم با توجه به هفته دولت گفت: امیدواریم دولت دوازدهم امسال در مورد شعار سال و عمل به منویات مقام معظم رهبری در حوزه اشتغال و تولید گام های موثری بردارد.


وی با اشاره به این نکته که حجم زیادی از جوانانی که بیکار هستند مشکلات فراوان اجتماعی برایشان ایجاد شده است، افزود: اشتغال می تواند علاوه بر حل این مشکلات در کشور توسعه و تحول ایجاد کند و همین امر یکی از پایه های پیشرفت کشور محسوب می شود.


کوسه غراوی به تلاش های مجدانه دولت در زمینه های مختلف نیز اشاره کرد و اظهارداشت: همچنین از دولت دوازدهم هم انتظار می رود تلاش های مجدانه اقتصادی دولت یازدهم را ادامه دهد و در حوزه های زیر ساختی نیز بیش از مسائل دیگر اقتصادی گام های عملی بردارد.


عضو کمیسیون عمران مجلس دهم شورای اسلامی همچنین از جمله اولویت های اقتصادی که باید دولت دوازدهم مد نظر قرار دهد توجه به استان های محروم دانست و تاکید کرد: درحوزه های زیرساخت و بقیه مسائلی که در استان هایی که بسیار توسعه یافته نیستند دولت باید به گونه ای اقدام کند که در همه زمینه ها موجب توسعه متوازن در کل کشور شود.


وی همچنین به افتتاح پروژه های بزرگ اقتصادی در سطح کشور در هفته دولت هم اشاره کرد و افزود: امیدواریم دولت با بهره برداری از این پروژه ها هم بتواند در حوزه اشتغال مثمر ثمر باشد و از این فرصت ها برای ایجاد اشتغال جوانان بهره کافی ببرد.


نماینده مردم کلاله و مینودشت از همراهی مجلس شورای اسلامی با دولت در زمینه اعتبارات لازم اشتغال در قوانین بودجه 96، برنامه ششم توسعه و تصویب اختصاص 1.5 میلیارد دلار برای اشتغال روستایی هم یاد کرد و ابراز امیدواری کرد که در اجرای این قوانین دولت بتواند چنان عمل کند که و مردم آسایش و آرامش و اشتغالی که برای جوانان انتظار دارند را لمس کنند.


عضو کمیسیون عمران مجلس دهم شورای اسلامی در پایان با یادآوری این نکته که متاسفانه اعتبارات بیش از این که صرف پروژه های عمرانی شود صرف بودجه های جاری می شد و پروژه های عمرانی آن طور که انتظار داشتیم نتوانستند پیشرفت در اجرا داشته باشند، خاطرنشان کرد: امیدواریم در دوره دوازدهم حجم اجرای پروژه های عمرانی در کشور بیش از پیش شود و دولت در این خصوص موفق تر از گذشته عمل کند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر