c_300_250_16777215_10_images_65012.jpg

ترکمن سسی - هیئت امنای مصلی اهل سنت شهرستان کلاله از اعلام آمادگی مصلی جهت برگزاری هر چه باشکوه نماز عید سعید قربان خبر داد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، در آستانه فرا رسیدن عید بزرگ قربان و به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم نماز عید قربان ، جلسه ای با حضور هیئت امنای مصلی و اعضای شورای اسلامی روستای دهنه در محل مصلی برگزار شد.

 در این جلسه حاضرین جوانب گوناگون برگزاری هر چه بهتر مراسم عید قربان و نحوه تدارک تمهیدات لازم به بحث و تبادل نظر پرداختند.

با هم اندیشی حاضرین در جلسه ، مقرر شد نماز  عید سعید قربان راس ساعت 9:30 صبح اقامه گردد. الحاج آخوند دردی پور از عموم مردم خواست که زودتر در مصلی حاضر شوند تا از سخنرانی علما بهتر بهره مند شوند و شاهد ازدحام و شلوغی نباشند.

جعفری رئیس شورای اسلامی روستای دهنه نیز در این جلسه ضمن تبریک عید سعید قربان به تمام شهروندان شهرستان کلاله اظهار کرد: مصلی روستای دهنه یکی از بزرگترین مصلی های اهل سنت شهرستان کلاله می باشد و هزاران نفر از مردم مومن شهرستان کلاله برای نماز عید در این مکان حضور می یابند.

وی در ادامه افزود : هر ساله این مصلی در موعد اعیاد اسلامی میزبان جمعیت عظیم حدود 20 هزار نفری از نماز گزاران می باشد . وی همچنین از آمادگی مصلی و جوانان روستای دهنه برای برقراری نظم و امنیت خبر داد.

رئیس شورای اسلامی روستای دهنه در پایان از آحاد مردم تقاضا نمود با انتظامات مستقر در مصلی همکاری نمایند تا شاهد برگزاری باشکوه عید سعید قربان باشیم.

پایگاه خبری ترکمن سسی_شایان حق شناس

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر