c_300_250_16777215_10_images_65170.jpg

تركمن سسي - مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان گفت: در استان گلستان یک‌هزار روستا وجود دارد که در ۵۰۰ روستا طرح هادی اجرا شده است.


به گزارش تركمن سسي به نقل از خبرگزاری تسنیم , محمدتقی زمانی نژاد, در مراسم افتتاح پروژه‌های مسکن شهری بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: در استان گلستان یک‌هزار روستا وجود دارد که در 500 روستا طرح هادی اجرا شده و در 400 روستا فاز نخست آن به پایان رسیده و 100 روستا نیز به صورت نیمه تمام در دست اقدام است.
وی افزود: در 100 روستا امسال طرح هادی اجرا می‌شود و از 229 هزار واحد مسکونی روستایی در استان گلستان, 128 هزار واحد کم دوام و بی‌دوام است و 70 هزار واحد در طرح نوسازی هستند که تا پایان سال 54 هزار واحد به پایان می‌رسد.
مدیر کل بنیاد مسکن گلستان افزود: فعالیت‌های خوبی در زمینه مسکن در استان گلستان انجام شده و پروژه‌های جدیدی در مراوه‌تپه به صورت 50 واحدی, آق‌قلا به صورت 242 واحدی و 50 واحد در چهارباغ به صورت روستا شهری, بندرگز و انبار الوم  در دست اجرا داریم.
زمانینژاد تصریح کرد: 9 هزار واحد مسکونی در قالب مسکن در 16 شهر زیر 25 هزار نفر جمعیت داریم, که از عین تعداد, 8 هزارو 500 واحد به صورت فروش اقساطی و 500 واحد به صورت خود مالکی است که تا پایان سال تعیین تکلیف می‌شود.
مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان تاکید کرد: در شهر جلین 40 واحد مسکن مهر, مشکل زیر ساختی داشت که برطرف شد و 58 واحد مسکن مهر نگین شهر هم به صورت خود مالکی بنیاد مسکن قرار گرفت تا بنیاد آنها را به فروش برساند.
زمانینژاد گفت: پروژه مسکن شهری مهستان گنبدکاووس از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است و جمع‌آوری آب‌های سطحی و فضای باز در آن تعبیه شده و از 2 خیابان مجزا مسیر تردد دارد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر