c_300_250_16777215_10_images_65182.jpg

تركمن سسي – در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت و دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی - درمانی و ارتقای سلامت دهان و دندان، کلینیک سیار دندانپزشکی در «قازانقایه» شهرستان مراوه‌تپه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرارگرفت.


به گزارش تركمن سسي به نقل از روابط عمومی فرمانداری مراوه‌تپه، اسمعیل تاجی ضمن اهمیت دادن دولت به سلامت تک تک افراد جامعه و دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی اظهار کرد: نظام تحول سلامت یکی از اقدامات و خدمات موثر دولت تدبیر و امید است که امروز شاهد اجرای آن در آخرین روستاهای مرزی کشور نیز هستیم و افتتاح این یونیت دندانپزشکی با حضورش در روستاهای صفر مرزی نشان از این امر دارد.
فرماندار شهرستان مراوه‌تپه گفت: الحمدالله طرح‌های خوبی چون افتتاح مرکز درمان بستر مراوه‌تپه با 10 تخت، دیالیز، سونوگرافی، رادیولوژی، اکو، یونیت دندانپزشکی، افزایش آمبولانس، حضور پزشکان متخصص، افتتاح مرکز جامع سلامت، شروع ساخت بیمارستان 64 تختخواب، داروخانه و ... را از اقدامات اقدامات خادمان مردم در این شهرستان است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر