c_300_250_16777215_10_images_65250.jpg

تركمن سسي - معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس با اشاره به عزم جدی دولت برای توسعه اقتصادی روستاها، گفت: 21 روستای گنبدکاووس در اولویت توسعه اقتصادی دولت قرار دارند.


به گزارش تركمن سسي ، احمد دستمرد صبح امروز در جمع مدیران و مسوولان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اهمیت توجه به اقتصاد روستاها به عنوان محور توسعه پایدار شهرستان، اظهار کرد: هر قدر روستاها بتوانند در مسیر ارتقا و پویایی اقتصاد خود گام برداشته و از حمایت‌های دولت بهره‌مند شوند قطعا مسیر توسعه اقتصادی در کل کشور هموارتر خواهد شد.
وی با بیان اینکه برای توسعه روستاها برنامه‌ریزی مدونی صورت داده‌ایم، افزود: در مرحله اول برنامه‌های خود برای توسعه اقتصادی روستاها و حمایت از آنها 21 روستا را در اولویت نخست قرار داده‌ایم و تلاش خواهیم کرد به سرعت برنامه طراحی شده را در این روستاها پیاده کنیم.
معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه اولویت دولت تدبیر و امید در روستاها ایجاد اشتغال پایدار است، خاطرنشان کرد: به همین منظور با همکاری اداره کل روستایی استانداری گلستان در صدد تشریح طرح‌های تسهیلاتی برای ایجاد اشتغال در روستاها هستیم تا دهیاران و اعضای شورای روستاها را برای اطلاع‌رسانی به مردم و معرفی طرح‌های متقاضیان به فرمانداری ترغیب کنیم.
دستمرد ایجاد امید به زندگی و امید به اشتغال را لازمه فعالیت مدیران و مسوولان در شهرستان دانست و تاکید کرد: تمام فعالیت‌های ما در ادارات و نهادها باید با این دو هدف صورت بگیرد و بدانیم که خروجی کار ما باید افزایش امید مردم عزیز به آینده باشد و این امر نیازمند جهد و کوشش بی‌دریغ در مسیر خدمت به مردم است.
مدیرکل امور روستایی استانداری گلستان در این جلسه با تقدیر از حمایت‌های مجموعه مسوولان فرمانداری ویژه گنبدکاووس به دلیل حمایت از توسعه روستاها و ایجاد رشد اقتصادی در مناطق محروم، تصریح کرد: اداره کل امور روستایی استانداری گلستان با همکاری معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری و پست بانک تسهیلات خوبی را به روستائیان و دهیاری‌ها‌ برای اجرایی کردن طرح‌های درآمدزا و اقتصادی اعطا می‌کند.
علی نصیبی با تاکید بر اینکه از امسال یک میلیارد و 500 هزار دلار از صندوق ذخیره ارزی برای توسعه روستاها و ایجاد اشتغال در آنها برداشت خواهد شد، اضافه کرد: این مبالغ در اختیار چهار بانک کشاورزی، پست بانک، صندوق کارآفرینی امید و صندوق حمایت از کشاورزی قرار خواهد گرفت تا به روستائیان خدمات خود را ارائه کند.
وی با اشاره به عزم جدی دولت برای توسعه اقتصادی در روستاها و مناطق محروم کشور، گفت: برنامه ششم توسعه نیز دولت را مکلف کرده است تا در هر استان و شهرستان به نوبت و در چند مرحله به صورت سالیانه روستاهایی را به عنوان روستای هدف انتخاب و مورد حمایت کامل قرار دهد تا طرح‌های اقتصادی و درآمدزا در این روستاها به نتیجه برسد./ خبرگزاري فارس

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر