c_300_250_16777215_10_images_65430.jpg

ترکمن سسی – حاج مردمحمد آخوند کسلخه که در قالب کاروان زیارتی علما و فرهیختگان اهل سنت به مشهد مقدس سفر کرده است، گفت: اهل سنت به اولاد نبی مکرم اسلام اعتقاد قلبی دارند و عشق و محبت اولاد پیامبر (ص) محور وحدت شیعه و سنی است.


این عالم اهل سنت در گفتگو با خبرنگار ترکمن سسی اظهار کرد: در حدیثی شریف پیامبر اسلام (ص) فرموده است " ذریات من از شجاع ترین ، با تقوا ترین و عالم ترین شخصیت های زمان خود خواهند بود." لذا اهل سنت و جماعت به اولاد پیغبر بزرگوار اسلام عشق و ارادت خاصی دارند و از دید ما حضرت امام رضا (ع) از بزرگترین شخصیت های اسلام است.
حاج آخوند کسلخه افزود: امام رضا (ع) در راه پیاده شدن اراده الهی در جامعه و ارشاد جامعه و خدمت به دین و شریعت اسلام متحمل رنج های زیادی شده است و از حاکمان جور زمان خود ظلم های زیادی دیده است و با تحمل مشقات بسیار در نهایت در راه خدا و اعتلای دین اسلام به درجه رفیع شهادت رسیده است.
این روحانی اهل سنت تصریح کرد: در همه زمان ها همیشه یک اراده الهی و یک اراده شیطانی وجود داشته است.دشمنان اسلام و استکبار جهانی با اراده شر و شیطانی سعی در تضعیف مسلمانان و منحرف کردن مسلمانان از دین اسلام داشته اند، اینجاست که مفهوم دشمن شناسی برای ما مسلمانان اهمیت پیدا می کند.
وی تاکید کرد: ما مسلمانان با بهره گیری از آموزه های قرآن کریم و عامل شدن به شریعت اسلامی باید با دشمنان اسلام و استکبار مقابله کنیم.
حاج آخوند کسلخه خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری نعمت بزرگی برای جامعه است و ایشان با روشنگری و بصیرت بخشی به جامعه اسلامی نقشه های شیطانی دشمنان و استکبار را بی اثر می کند و جامعه را با رهنمودهای حکیمانه خود در مسیر اراده الهی  هدایت می کند.
این عالم اهل سنت در پایان یادآور شد : ما علما وظیفه داریم با پیروی از رهنمودهای رهبری و با آگاهی بخشی در جامعه در این مسیر حرکت کنیم و تلاش بکنیم تا عامل به دین و شریعت اسلام باشیم و در مسیر پیاده شدن اراده الهی و اعتلای جامعه کوشش نماییم.

خبرنگار: نورمحمد دانشمند

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر