c_300_250_16777215_10_images_65504.jpg

تركمن سسي - مدیر حوزه علمیه اهل سنت پیرواش آق قلا گفت : وحدت یک نقطه برتری برای رسیدن به پیروزی در اسلام و مسلمانان است و هرچه این وحدت تحکیم بیشتری داشته باشد پیشرفت و پیروزی اسلام قاطعانه تر است.


به گزارش تركمن سسي به نقل از راه اسپی دژ، حاج آخوند سن سبلی امام جمعه روستای پیرواش و مدیر حوزه علمیه اهل سنت پیرواش آق قلا ضمن تبریک هفته وحدت به خبرنگار ما گفت : افق اجتماع مردم حجاز چنان تاریک بود که از آشفتگی اوضاع مردم در مخاطره بودند امنیت جانی و مالی و ناموس نبود علم و دانش حکمت و فلسفه وجود نداشت.
وی افزود : در آن هنگام، ناگهان با طلوع فجر در 12 ربیع الاول و بنا به تقویم برادران تشیع 17 آن ماه نوری از مشرق شهر مکه شروع به تابیدن گرفت این نور پاک همچون بارقه آسمانی فضای عالم را برای همیشه روشن ساخت.
مدیر حوزه علمیه اهل سنت پیرواش ادامه داد : این نور پاک محیط زندگانی عقلانی بشر را برای همیشه منور گردانید و روز افزون تر میگردید.
حاج آخوند سن سبلی خاطر نشان کرد : وحدت یک نقطه برتری برای رسیدن به پیروزی در اسلام و مسلمانان است و هرچه این وحدت تحکیم بیشتری داشته باشد پیشرفت و پیروزی اسلام قاطعانه تر است.
امام جمعه اهل سنت روستای پیرواش تصریح کرد : ما باید با حفظ وحدت، جلوی دسیسه های دشمنان ایستادگی کنیم، زیرا بزرگترین نقشه و آرزوی آنها ایجاد اختلاف در میان برادران اهل سنت و اهل تشیع است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر