c_300_250_16777215_10_images_65633.jpg

ترکمن سسی – در حاشیه برگزاری سی و یکمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، بی بی زلیخا کر بانوی فعال سیاسی-اجتماعی گنبدی با سازمان مردم نهاد مرکز گفتمان صلح برای همه تفاهم نامه همکاری امضا کرد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، این بانوی فرهیخته ترکمن ضمن بازدید از غرفه ی سازمان مردم نهاد مرکز گفتمان "صلح برای همه" در هتل آزاد تهران، در راستای کمک به اهداف آن سازمان در برقراری صلح جهانی و در زمینه های تخصصی خود از جمله گویندگی و تحلیل گری مسائل تفاهم نامه همکاری امضا کرده است.
بی بی زلیخا کر درباره ی این موضوع در گفتگو با خبرنگار ترکمن سسی گفت: این سازمان مردم نهاد بین المللی از قومیتها ،مذاهب و نژادهای مختلف عضو دارد و تلاش می کند تا به دور از اختلافات و نزاع دینی و مذهبی ، برای مردمان جهان شرایطی فراهم شود که همه در هر زبان و دین و مذهب و نژادی در کنار هم در صلح و صفا زندگی کنند.
این بانوی اهل سنت گلستانی افزود: این سازمان در راستای صلح جهانی فعالیت های زیادی از جمله ترجمه کتاب های مفید در این زمینه ها به زبانهای انگلیسی ، عربی ، کردی و فارسی انجام می دهد.
 شایان گفتن است بی بی زلیخا کر تحلیل گر مسائل تکفیری - داعش در کشور های آسیای میانه در رسانه می باشد و در روشنگری برای مقابله با گروه های انحرافی و تکفیری ، در حاشیه کنفرانس وحدت اسلامی گزارش هایی نیز تهیه نموده است.


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر