c_300_250_16777215_10_images_65761.jpg

تركمن سسي- فضای مجازی مانند ديگر فناوري ها به رغم مزیت‌های فراواني که دارد، می‌تواند زمینه‌ساز برخي آسيب ها باشد و مهم اينست كه ما از اين عرصه تبادل اطلاعات در راستاي اعتلاي جامعه و خدمت به مردم استفاده و آن را فرهنگ سازي نماييم.

بزرگي را از بزرگان بياموزيم
در پي ايجاد برخي حواشي ناشي از مباحث فعالان انتخابات شوراي شهر گنبد در فضاي مجازي و نظر به اهميت فرهنگ سازي استفاده بهينه از فضاي مجازي و بهره مندي سالم از ظرفيت اين فضا در تمامي عرصه هاي اجتماعي ، در روزهاي اخير يكي از فعالان سياسي اجتماعي و رسانه اي گنبدي در اقدامي تحسين برانگيز پيامي با عنوان " توهین در فضای مجازی فرهنگ نشود" منتشر نموده است كه بنا به ارزش محتوايي پيام و اينكه پاياني بر حواشي ياد شده و زمينه اي براي تعامل مثبت تمامي فعالان انتخاباتي در راستاي توسعه همه جانبه منطقه باشد ،جهت اطلاع كاربران فضاي مجازي عينا منعكس مي گردد.


به نام ایزد منان
توهین در فضای مجازی فرهنگ نشود
پس از انتخابات شورای شهر اخیر در فضای مجازی متاسفانه به عمد یا غیر عمد به چندتن از افراد انتخاباتی و فعال اجتماعی ازسوی فردی ناشناس توهین و اتهام خیانت به مردم ترکمن گنبد نسبت داده شد، بعضی از آنان از دوستان و فامیل اینجانب میباشند.
 چنین حرکتهای تخریبی به دور از اخلاقیات است قطعا این نوشتار بی اساس موجب رنجش آن بزرگواران شده، خصوصا دو تن از سروران گرامی آقایان: بهزاد طبری- مهندس خواجه محمدنیک رفتار مورد بی مهری عده ای، خواسته یا ناخواسته در فضای بعضی گروهای مجازی در بحبوحه انتخابات و پسا انتخابات قرار گرفته اند. اینجانب به عنوان فعال عرصه رسانه و اطلاع رسانی چنین حرکتهای نسنجیده در فضای مجازی و مطبوعاتی را کاملا غیراخلاقی دانسته و از محضر آن دوستان و بزرگواران از طرف خود شخصا بابت نشر آن عذرخواهی میکنم و از مدیران کانالها ،گروه های عمومی مجازی می خواهم حرمت افراد حفظ شود و توهین در فضای مجازی فرهنگ نشود.
خداوند همه مارا به راه راست هدایت فرماید.
باآرزوی توفیق: آنا محمد بیات

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر