c_300_250_16777215_10_images_66030.jpg

ترکمن سسی- با تفاهم‌ نامه‌ جدیدی که به تازگی بین فدراسیون سوارکاری و اداره کل ورزش و جوانان گلستان منعقد شد، مدیریت کامل کورس‌ های گلستان به استان واگذار شد.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از ایسنا-منطقه گلستان، تفاهم نامه ای به منظور برگزاری مسابقات سوارکاری ادامه سال 96 و سال 97 استان گلستان بین فدراسیون سوارکاری و اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان منعقد شد.

بر اساس این تفاهم نامه، مسابقات سوارکاری استان گلستان به نمایندگی از سوی فدراسیون، توسط هیات سوارکاری استان گلستان برگزار خواهد شد. فدراسیون سوارکاری بر اساس اساسنامه فدراسیون های ورزشی بر این مسابقات نظارت خواهد کرد.

همچنین مقرر شد، کلیه درآمدهای حاصل از برگزاری مسابقات کورس به حساب هیات سوارکاری استان گلستان واریز شود. سود حاصل از برگزاری مسابقات کورس به حساب هیات سوارکاری شهرستان مربوطه واریز شود و زیان احتمالی نیز بر عهده هیات شهرستان مربوطه باشد.

یکی دیگر از بندهای این تفاهم نامه در خصوص هزینه ها بود که بر این اساس مقرر شد، تمامی هزینه های برگزاری مسابقات اعم از دوپینگ، عوامل نیروی انتظامی و اجرایی و غیره به صورت مستقیم توسط هیات سوارکاری استان پرداخت شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر