c_300_250_16777215_10_images_66045.jpg

ترکمن سسی- رئیس کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر استان گلستان، گفت: در دهه فجر امسال بیش از 70 برنامه فرهنگی و هنری در قالب 10 موضوع در سطح استان گلستان برگزار می شود.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، «حجت الاسلام علی اصغر فضیلت» در نشست با گروه خبری فجر گلستان، اظهار کرد: 4 مورد برنامه قرآنی هنری، 6 مورد جشنواره، 14 مورد نمایشگاه فرهنگی و هنری، 8 مورد مسابقات، 3 مورد همایش، 5 مورد کارگاه های آموزشی، 13 مورد جشن وشادمانه، 6 مورد اجرای موسیقی صحنه ای، 4 مورد اجرای نمایش و 4 مورد هم محفل شعر انجام می شود.
به گفته وی؛ اختتامیه جشنواره ملی نقاشی آیات 3 بهمن ماه با وصول 970 اثر از 27 استان کشور برگزار شد که در نوع خود در تعداد آثار رسیده یک رکورد محسوب می شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با اعلام اینکه در جشنواره مد و لباس ایرانی با اعطاء نشان «شیما» به برندگان، اثر به نام صاحب آن ثبت می شود، تصریح کرد: 60 اثر برای این جشنواره پذیرفته شد و به 12 اثر جایزه تعلق گرفت.
وی، افزود: جشنواره موسیقی فجر استان از 11 الی 15 اسفند ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی با حضور گروه های موسیقی سنتی، فولکلور، پاپ و مقامی بدون مسابقه و داوری برگزار می شود.
به گفته وی؛ جشنواره تجسمی فجر از 23 بهمن الی 2 اسفند ماه در محل کاخ موزه گرگان با حضور 15 هنرمند اجرا می شود.
حجت الاسلام فضیلت از برگزاری جشنواره فیلم فجر استان در 23 بهمن ماه خبر داد و گفت: این جشنواره در دو بخش سیمرغ یک ویژه 11 فیلم اولی و سیمرغ 2 با حضور 3 کارگردان فیلم های معروف برگزار می شود.
وی، ادامه داد: برای نخستین بار 5 فیلم در جشنواره فیلم کودک و نوجوان در سینما کاپری گرگان اکران می شود.
به گفته وی؛ 14 نمایشگاه تازه های کتاب، مطبوعات، خوشنویسی، عکس، مجازی انقلاب، عکس انقلاب با موضوع قرآنی هنری و 8 مورد مسابقات کتابخوانی، نقاشی و عکاسی در این ایام برگزار می شود.
رئیس کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر استان گلستان با اعلام اینکه 3 مورد همایش فرهنگی و هنری در دهه فجر امسال برگزار می شود، ابراز کرد: همایش مبارزه با قاچاق کالا و ارز 12 بهمن در رامیان، همایش فضای مجازی 17 بهمن ماه در اردوگاه بسیج شیرآباد و همایش نقش انقلاب در هویت یابی جوانان 21 بهمن در مسجد جامع قره قاچ رامیان برگزار می شود.
وی، ادامه داد: جشن بزرگ انقلاب 20 بهمن در شهر کلاله و جنگ گروه فیتیله ها همان روز در سالن المپیک گنبد کاووس برگزار می شود.
به گفته وی؛ 4 مورد برنامه قرآنی محفل انس با قرآن کریم و کلاس های روخوانی و تفسیر 14 و 16 بهمن در رامیان، 14 بهمن در مراوه تپه و 18 بهمن در کردکوی برگزار می شود.


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر