c_300_250_16777215_10_images_68318.JPG

ترکمن سسی- با توجه به ظرفیت‌های موسیقی فولکلور در استان، جشنواره موسیقی ترکمنی با همکاری بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)و فرهنگ و ارشاد گلستان در مرداد ماه برگزار می‌شود.


به گزارش ترکمن سسی، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری با تبریک فرارسیدن دهه کرامت اظهار داشت: این جشنواره با محوریت ارادت مردم قوم ترکمن به اهل بیت(ع) و به ویژه امام رضا(ع) است و در 3 شهر استان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به بخش‌های مختلف این جشنواره ، خاطر نشان کرد: اجرای موسیقی برپایه اشعارترکمنی درباره اهل بیت(ع)، اجرای برنامه شعرخوانی و ارائه پژوهش بر مبنای ارادت ترکمن ها به خاندان عصمت و طهارت از جمله بخش‌های این رخداد فرهنگی، هنری و ارزشی به شمار می‌آید.
کشمیری خاطر نشان کرد: جشنواره موسیقی ترکمنی آوای ارادت در سه شهرستان ترکمن نشین استان گلستان برگزار می شود و امیدواریم نشاط حاصل از این برنامه‌ها بتواند شادی عمومی را در جامعه ایجاد کند و گامی موثر در تداوم و افزایش وحدت اقوام در استان بردارد.
وی اظهار داشت: نخستین روز این جشنواره سوم مرداد ماه در شهرستان گمیشان برگزار خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان شهرستان مراوه تپه را به عنوان میزبان در روز دوم جشنواره اعلام کرد و ادامه داد: آخرین روز جشنواره در تاریخ 5 مرداد ماه به میزبانی شهرستان گنبدکاووس خواهد بود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر