c_300_250_16777215_10_images_68349.jpg

ترکمن سسی - معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: شهرستان رامیان با فعالیت های کم نظیر خود، پیشتاز در وحدت شیعه و سنی است.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از ایرنا، علی اصغر طهماسبی روز دوشنبه در گردهمایی طلاب شیعه و سنی شهرستان رامیان در شرق استان گلستان اظهار داشت: اولین گردهمایی بین شیعه و سنی استان گلستان در دولت دوازهم را شهرستان رامیان برگزار کرده است که نشانه همدلی پیروان مذاهب در این منطقه است.
وی افزود: همه مذاهب در زیر بیرق اسلام و در راستای توحید و یگانگی خداوند با همزیستی مسالمت آمیز زندگی می کنند ولی نباید از دشمنان اسلام که از زمان پیامبر تا به حال که در صدد ضربه زدن به دین و اتحاد بین مسلمانان هستند، غافل شد.
وی گفت: دشمنان اسلام با سردمداری آمریکا و با دسیسه چینی رژیم اشغالگر قدس تلاش می کنند تا بذر نفاق و بد دلی را در میان امت اسلام برویانند که این موضوع با راهنمایی های رهبر فرزانه انقلاب و با صبوری مردم همیشه در صحنه و انقلابی ایران، همیشه با شکست روبرو شده است.
طهماسبی گفت: در برهه زمانی خیلی حساسی به سر می بریم و از همین رو می بایست وظیفه خود را به درستی ایفا کنیم و در این بین ائمه جماعات باید تلاش کنند با یک سیاستگذاری مناسب و گفتمان صحیح با مردم، گام های موثری در راستای وحدت و همبستگی بیشتر بردارند.
معاون استاندار گلستان با بیان اینکه استکبار جهانی در هر دوره برای ناکام کردن انقلاب اسلامی به نقشه ای جدید متوسل شده است، خاطر نشان کرد: تحمیل جنگ در ابتدای پیروزی انقلاب، تامین گروهک های تروریستی برای از بین بردن نخبه های کشور و انواع فشارها از قبیل تحریم ها برای ایجاد نارضایتی در داخل از جمله دسیسه های دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی است.
وی افزود: در هر برهه زمانی ایران اسلامی نشان داد کشوری که بر پایه ولایت فقیه و خدامحوری بنا شده باشد، مقاوم و استوار خواهد ماند.
وی افزود: هدایت و راهبری جامعه به عهده علما، دین مداران و حوزویان شیعه و سنی است زیرا همه جامعه و مذاهب از وجود امنیت و آرامش بهره می برند.
طهماسبی با اشاره به وضعیت کم آبی در کشور و استان گلستان تصریح کرد: سرانه استفاده از آب هر ایرانی سه برابر مصرف جهانی است و این موضوع باید با تبلیغ درست علمای شیعه وسنی در بین مردم و فرهنگ سازی برای صرفه جویی و استفاده درست و مناسب تصحیح شود زیرا اسراف از نظر اسلام جایز نیست.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: وظیفه علما بسیار سنگین است و آگاهی بخشی این قشر می تواند چراغ راهنمای جامعه باشد.
به گزارش ایرنا، در این نشست رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان رامیان نیز با تشریح مشکلات طلاب منطقه گفت: کمبود خانه عالم از عمده مشکلات طلبه های مشغول در این منطقه است که با تخصیص 2 میلیارد ریال بودجه و احداث10 خانه عالم با همیاری مردم ، کمبودها در این زمینه قابل جبران است.
حجت الاسلام محمد باقر جلالی خاطرنشان کرد: بسیاری از طلبه های این منطقه وضعیت مسکن مناسبی ندارند و لازم است با هماهنگی برخی دستگاه ها و همکاری دهیاران این مشکل رفع شود.
امام جمعه رضاآباد نیز در این مراسم گفت: عالم و دانشمند باید سالم باشد تا مورد توجه مردم قرار گیرد و زمانی که مسئولان، عالمان و مدیران ما کور و خراب شدند جامعه نیز فاسد می شود.
مولوی عبدالغفور جمالزایی افزود: مدیران ما باید افراد و همکاران خوبی داشته باشند تا بتوانند بخوبی به وظایفشان عمل و خدمت رسانی کنند.
این گردهمایی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و فرمانداری شهرستان رامیان و با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان، نماینده دستگاه قضایی، جمعی از مسئولان شهرستانی و طلبه های شیعه و سنی این شهرستان برگزار گردید.
شهرستان رامیان با جمیعتی حدود 80 هزارنفر در شرق استان گلستان قرار دارد.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر