c_300_250_16777215_10_images_68385.JPG

ترکمن سسی- فرماندار کلاله درشرق استان گلستان از برنامه ریزی برای احداث زمین ورزشی در همه 120 روستای این شهرستان تا پایان امسال خبر داد و گفت: هم اکنون در 50 درصد روستاها زمین ورزشی راه اندازی شده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد حمیدی روز چهارشنبه درجمع خبرنگاران افزود: احداث یا راه اندازی زمین ورزشی روباز یا مسقف و نیز مشخص شدن مالکیت آن با همکاری بخشداران، بنیاد مسکن، ورزش و جوانان و دهیاران و شوراهای روستایی محقق می شود.
وی گفت: این اقدام در راستای غنی سازی اوقات فراغت روستاییان بویژه نسل جوان و نیز کاهش آسیب های اجتماعی که مصوبه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر و نیز کارگروه جوانان و بانوان فرمانداری کلاله است، انجام می شود.
حمیدی اضافه کرد: علاوه بر این، تعدادی از مدارس قدیمی شهرستان کلاله که هم اکنون فاقد دانش آموز بوده و یا درنوبت بازسازی مجدد هستند، تا آن زمان به فضای ورزشی تبدیل می شود.
وی تصریح کرد: منشاء 70 درصد جرایم و آسیب های اجتماعی درجامعه اعتیاد به موادمخدر است که اگر بتوانیم برای نسل جوان فضاهای مناسب بازی و سرگرمی ایجاد نماییم، از افتادن در دامن آسیب ها مصون می مانند.
شهرستان کلاله با افزون بر 130 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر