c_300_250_16777215_10_images_68402.jpg

ترکمن سسی– معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از توزیع یکهزار و 300کلاه ایمنی رایگان بین موتورسواران استان در سال جاری خبر داد و گفت: طبق آمار مراجع ذیصلاح در چهار ماه گذشته 44درصد تلفات سوانح رانندگی مربوط به راکبان موتور بوده است.


به گزارش روز پنجشنبه ایرنا ایوب میرشاهی در حاشیه گردهمایی ارتقای ایمنی موتور سوران بندرترکمن در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در راستای تامین ایمنی و سلامت موتورسواران ،این تعداد کلاه ایمنی در 11 همایش در نقاط مختلف استان توزیع شد.
وی همچنین به طرح ایمن سازی مدارس واقع در حاشیه جاده های استان اشاره کرد و افرود: اجرای این طرح برای ارتقای ایمنی دانش آموزان، جلوگیری از آسیب های جانی آنان، فرهنگ سازی بهبود وضعیت ایمنی عبور و مرور ضروری است.
به گفته وی، مدارس حاشیه جاده ها به صورت فیزیکی و آموزشی ایمن سازی می شود.
معاون حمل و نقل گلستان تصریح کرد: ایمن سازی فیزیکی شامل اقدامات همچون آرام سازی ترافیک، نصب تابلو و خط کشی عابر پیاده و ایمنی عبور و مرور دانش آموزان است و ایمن سازی آموزشی نیز با ارائه آموزش های لازم اجرا می شود.
به گزارش ایرنا گردهمایی ارتقاء فرهنگ ایمنی تردد موتورسواران و عابرین پیاده در روستای قره قاشلی بندرترکمن با حضور سرهنگ قنبری رییس پلیس راه نوکنده و زنگانه معاون سیاسی امنیتی فرمانداری بندرترکمن و جمعی از اهالی و موتورسیکت سواران غرب استان گلستان برگزار شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر