c_300_250_16777215_10_images_1_69351.jpg
ترکمن سسی- ائمه جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس در پیامی اقدام تروریستی اهواز را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از پایگاه اطلاه رسانی مصلی بزرگ نماز جمعه اهل سنت گنبدکاووس در این بیانیه آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم


انالله و انا الیه راجعون


حادثه تلخ و تکاندهنده تهاجم تروریستی در شهر اهواز و به شهادت رساندن جمعی از مردم بی گناه و مجروح ساختن عده ای از هموطنانمان هنگام انجام مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس موجب تاسف و تالم خاطر همه ایرانیان و آزادی خواهان جهان گردید.


بر همه ما روشن است که در وراء این اقدام ناجوانمردانه و از پیش طراحی شده تبهکاران معلوم الحال، دست های پنهان و آشکار تروریسم بین الملل به سرگردگی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار با هدف ایجاد نا امنی و شکستن سد عظیم وحدت کلمه بین مردم و اقتدار نظام جمهوری اسلامی قرار دارد.


قطعا اینگونه رفتارهای دشمنان نظام، مردم شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی  را در برابر آنان متحدتر و منسجم تر از گذشته کرده و به کوری چشم آنان این ملت راه پر افتخار شهدای انقلاب اسلامی را با صلابت تر ادامه خواهند داد.


ما علما و روحانیون اهل سنت شهرستان گنبدکاووس ضمن محکوم نمودن این اقدام تروریستی، این مصیبت ناگوار را از صمیم قلب به مقام معظم رهبری و خانواده های شهداء تسلیت گفته، شفای عاجل مجروحین حادثه و نیز صبر و شکیبایی بازماندگان حادثه را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.


حاج آخوند عبدالکریم جاور


حاج آخوند عبدالباسط نوری زاد


هیات امنای مصلی نماز جمعه اهل سنت گنبدکاووس



نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر