c_300_250_16777215_10_images_1_n83047079-72570635.jpg

ترکمن سسی - تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران با ترکیب بهمن سالمی و آرش وکیلی از گلستان با قبول شکست مقابل تیم قطر، عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا در کشور تایلند را به خود اختصاص داد.


به گزارش ترکمن سسی، دبیر هییت والیبال استان گلستان ظهر جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تیم والیبال ساحلی ب ایران از ساعت 11:30 ظهر امروز در مرحله فینال مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف تیم قدرتمند قطر (شریف – تیجان) رفت که در پایان با نتیجه دو بر صفر از نماینده قطر شکست خورد و به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.
حسین مقدم راد ادامه داد: تیم ملی الف والیبال ساحلی کشورمان ( عبدالرحمان رئوفی و عبدالحامد میرزاعلی) نیز که همانند تیم ب از بازیکنان گلستانی بهره می برد، به مقام پنجم مشترک این رقابت ها دست یافت
وی ادامه داد : پانزدهمین دوره مسابقات والیبال ساحلی که از سوم مهرماه به میزبانی تایلند آغاز شده بود امروز جمعه با قهرمانی قطریها به کار خود پایان داد.
به گفته وی، ایران تاکنون دو بار در سالهای 2011 با حضور پرویز فرخی و آق محمد سلاق و در سال 2017 با شرکت رحمان رئوفی و بهمن سالمی که همگی ورزشکاران گلستانی هستند، قهرمان رقابت های آسیایی شده است.
والیبال ساحلی ایران با 2 طلا، چهارمین تیم پر افتخار تاریخ مسابقات قهرمانی آسیاست و گلستان از قطب های والیبال ساحلی ایران محسوب می شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر