c_300_250_16777215_10_images_1_2889168.jpg

ترکمن سسی- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: مردم به‌اندازه نیازشان خرید و از خرید مازاد بر نیازشان پرهیز کنند.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، حسینقلی قوانلو در جلسه کمیته تخصصی تنظیم بازار استان اظهار کرد: خرید بیش از نیاز مردم یکی از دلایل بر هم خوردن نظم بازار است که به نفع هیچ‌کس نیست و از مردم می‌خواهیم هر کس به‌اندازه نیازش از بازار خرید کند.
وی افزود: مردم مطمئن باشند که مشکلی در تأمین اقلام موردنیاز آن‌ها نخواهیم داشت.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که در حوزه حمل‌ونقل به وجود آمده، در تلاش هستیم تا مشکل لاستیک خودروهای سنگین را به هر شکل حل کنیم و از طرفی هم مطمئن هستیم که رانندگان می‌خواهند به کار خود ادامه دهند ولی به خاطر مشکلات امنیتی که عده‌ای سودجو برایشان ایجاد کرده‌اند، کار نمی‌کنند و لذا از نیروهای امنیتی و انتظامی انتظار داریم امنیت را برای رانندگان فراهم کنند تا هر چه سریع‌تر مشکل حمل‌ونقل حل شود.
به گفته وی، با اتحاد و همدلی بین مسئولین و مردم از مشکلات کنونی ایجادشده توسط دشمنان نظام عبور کنیم و یک‌بار دیگر به دنیا ثابت کنیم که هیچ ابرقدرتی حتی با ایجاد جنگ اقتصادی نیز نمی‌تواند مردم و نظام ما را از پای درآورد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر