c_300_250_16777215_10_images_1_1538648665_dsc_0833.jpg

ترکمن سسی- اجتماع 20 هزار نفری مرحله دوم اقتدار عاشورایی بسیج با حضور استاندار گلستان، نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) صبح امروز پنج‌شنبه 12 مهرماه در گرگان برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، اجتماع اقتدار عاشورایی با رمز مبارک «حسین‌ابن علی علیه‌السلام» همزمان با سراسر کشور در استادیوم آزادی مرکز استان گلستان برگزار شد.
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین (ع) در این مراسم گفت: آمریکا محاصره و فشار اقتصادی و تحریم‎ها را در کشورمان ایجاد کرده و می‎خواهد با عملیات روانی بین امت و امام امت فاصله و شکاف بیندازند.
سردار علی فضلی افزود:  اگر امروز جبهه مقاومت هویت پیدا کرده به‎واسطه مجاهدت‎های 40 ساله ما به‎ویژه در جنگ تحمیلی است، امروز تجربیات دوران دفاع مقدس در اختیار رزمندگان مقاومت در لبنان، فلطسین، عراق و .. قرار گرفته است.
وی تأکید کرد: آمریکا و استکبار جهانی با استفاده از محاصره و فشار اقتصادی و تحریم‎ها در کشورمان مشکلات اقتصادی ایجاد کرده که بخشی از این مشکلات مانند تورم و گرانی واقعی است، در واقع دشمن می‎خواهد با عملیات روانی بین امت و امام امت فاصله و شکاف بیندازند، هوشیار باشید دشمن بین ما و امام ما شکاف و فاصله و اختلاف نیندازند.
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین (ع) وحدت امروز بین شیعه و سنی را دشمن‎شکن دانست و گفت: به فضل خداوند و همت دولتمردان، مجلس شورای اسلامی و تمامی قوا از این مراحل پیش‎رو نیز سربلند عبور می‎کنیم و از خون‎های مقدس شهیدان دفاع خواهیم کرد.
سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه نینوا استان گلستان نیز با اشاره به حضور 80 گردان بسیجی در رزمایش محمدرسول‎الله (ص) اظهار کرد: امروز حضور بسیجیان انقلابی که نشانه شور و شعور حسینی و عمق ولایتمداری است به‎معنای انسجام واقعی جامعه اسلامی تحت امر ولایت و امامت است.
وی با بیان اینکه یکی از مولفه‌های بزرگ امت ولایی در کنار ایمان و تقوا، وفاق و انسجام است، گفت: امروز دشمنان با عملیات روانی به‎دنبال انشقاق بین ملت و نظام اسلامی است.
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهایان محمد رسول الله(ص) دو، در دو مرحله از نهم تا 29 شهریور برگزار شد که حضور 28 گردان رزمایش گردان‌های بسیجی را در مرحله نخست در ۱۳ شهریور ماه شاهد بودیم.
وی ادامه داد:  در این رزمایش اعزام 313 گروه جهادی انقلابی بسیجی به تعداد 4 هزار و 40 نفر شامل ۷۲ درصد برادر و ۲۸ درصد خواهر با شعار «خدمت بی منت» وارد عرصه‌های جهادی در مناطق محروم ۱۴ شهرستان استان شدند.
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: ۶ هزار و 293 ویزیت رایگان شامل خدمات بهداشتی، درمانی، بینایی و مشاوره و روانشناسی یک هزار و 600 نفر و افتتاح  131 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی توسط گروه جهادی را در رزمایش شاهد بودیم.
معروفی یادآور شد: امروز پایان رزمایش اقتدار عاشورایی با حضور جمعیت 100 هزار نفری بسیجیان در ورزشگاه آزادی تهران در برابر ولی امر مسلمین جهان در تهران و در تمام استان‎ها از جمله گلستان برگزار شد.
وی گفت:  این حضور میثاق دوباره با امامت و ولایت و دفاع جانانه از انقلاب اسلامی، تمامیت ارضی و آمادگی برای خدمت بی‎منت به مردم ایران است./پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر