c_300_250_16777215_10_images_1_69902.jpg

مهاجم جوان تیم ملی امیدوار است در آستانه شروع جام ملت های 2019 بیست و چهارمین گل ملی اش را به ثمر برساند.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از "ورزش سه"، در ترکیب اصلی تیم ملی ایران، نام سردار آزمون به عنوان مهاجم نوک دیده می شود. این مهاجم اهل ترکمن صحرا که اکنون بهترین گلزن ملی تیم کی روش محسوب می شود، مدت هاست که با پیراهن تیم ملی نتوانسته دروازه رقبا را باز کند و اکنون بهترین فرصت را برای گلزنی پیش روی خود می بیند.
 
آزمون که از آبان 93 تا فروردین 97 بیست و سه بار برای تیم ملی گلزنی کرد، از بازی با الجزایر در نوروز اخیر نتوانسته برای تیم ملی گلزنی کند و اگر در بازی های دوستانه تیم ملی گلی به ثمر نرساند، با رکورد یک گل در سال 2018 پای به جام ملت ها خواهد گذاشت.
البته مهاجم شماره 20 ایران اکنون بافرم بسیار خوبی در اردوی تیم حاضر است و باتوجه به اعتماد کارلوس کی روش، چاره ای جز باز کردن دروازه رقبا ندارد. او پیش از جام ملت های 2015 توانست در بازی دوستانه دروازه عراق را باز کند و ایران را به برتری برساند و باید دید آیا اکنون هم می تواند در دیدارهای دوستانه پیش از جام ملت ها گل بزند یا خیر؟

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر