c_300_250_16777215_10_images_70441.jpg

ترکمن سسی - رامین نورقلی پور نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: برای پیروزی در جنگ اقتصادی با دشمنان نیاز داریم تا مسیرهای تبادل مالی و تجاری خود را باز بکنیم و در این راستا برجام و FATF ابزارهای این کار هستند.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی ، نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی ، عصر چهارشنبه در نشست خبری با اهالی رسانه افزود : قرار نیست همه مشکلات ما با برجام یا FATF برطرف شود بلکه برای بهتر شدن شرایط اقتصادی و کاستن از نگرانی های ناشی از مشکلات اقتصادی در کشورمان باید از ابزارهایی استفاده بکنیم تا برابر فشارهای اقتصادی دشمنان مقابله بکنیم گرچه اعتقاد داریم که برجام عاری از نقص نیست و موضوع دیگر اینکه اگر با FATF مخالفیم ، مخالفان چه تضمینی برای ایجاد کانالهای تبادل مالی و تجاری با کشورهای دیگر جهان دارند؟! آن هم در زمانی که حتی کشورهای همسو با ما مانند روسیه و چین در تبادل مالی با ما نبودن ایران در لیست سبز را ایراد می گیرند و از تبادل مالی و انتقال پول خودداری می کنند.با این تفاسیر ما می گوییم منطق به کنوانسیون رای مثبت می دهد و بر اساس اعلام مراجع ذیربط تهدید امنیتی برای کشورمان ندارد.
وی افزود : اگر نگران وضع موجود هستیم اگر نگران کاهش ارزش پول ملی هستیم ، باید بتوانیم خوب صادر بکنیم خوب مواد اولیه وارد بکنیم تا بتوانیم تولیدمان را بالا ببریم و شرایط اقتصادی خود را بهبود بدهیم و از نگرانی های معیشتی مردم بکاهیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر