c_300_250_16777215_10_images_1_70632.jpg

ترکمن سسی – استاندار گلستان گفت : در راستای ایجاد نشاط اجتماعی در بین جوانان، سال آینده 120  خانه ورزش روستایی با استفاده از منابع وزارت ورزش ، استانی و خیرین ورزشی در استان گلستان ایجاد خواهد شد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی ، سید مناف هاشمی در یازدهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با تاکید بر نگاه پیشگیرانه در زمینه مقابله با مواد مخدر، افزود : باید با اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه تلاش کنیم تعداد معتادان را کاهش دهیم و در عین حال از ظرفیت معتادینی که پاک شده اند در اشتغال استفاده نماییم تا ظرفیت های لغزش و بازگشت آنان به مواد مخدر فراهم نشود و در این مسیر اداره کل صنعت معدن و تجارت استان اعلام آمادگی کرده است.
استاندار گلستان با اشاره به محدودیت اعتبارات در حوزه اجتماعی، خاطرنشان کرد: موضوعات اجتماعی از کثرت بالایی برخوردارند و در عین حال اعتبارات این حوزه محدود است لذا باید تلاش کنیم از این اعتبارات استفاده بهینه نماییم.
وی با بیان اهمیت اقدامات فرهنگی در حوزه مقابله با مواد مواد مخدر، گفت: تهیه سریال و فیلم های کوتاه در حوزه پیشگیری از اعتیاد و مقابله با مواد مخدر در دستور کار قرار دارد.
گفتنی است طی یک سال و نیم گذشته 120 خانه ورزش روستایی در استان گلستان ایجاد گردیده است که نقش مثبتی در پر کردن اوقات فراغت جوانان و کاهش آسیب های اجتماعی ایفا می کنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر