c_300_250_16777215_10_images_1_71951.JPG

ترکمن سسی - محمود کم با اشاره به اینکه اعتبار سال ۱۳۹۷ شهرداری بندرترکمن ۹۵ درصد تحقق یافت خاطر نشان کرد: اعتبار سال جاری شهرداری بندرترکمن ۱۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان است.


افزایش سطح اشغال ساخت و ساز در بندرترکمن مورد پیگیری است
 ترکمن سسی - محمود کم شهردار بندرترکمن با اشاره به اینکه بر اساس طرح جامع شهر، سطح اشغال در بندرترکمن ۵۰ درصد و پایین تر از متوسط استانی است افزود: در حالی‌ه سطح متوسط اشغال در ساخت و سازها در شهرهای استان ۶۰ درصد است ولی این سطح در بندرترکمن ۵۰ درصد است و ما از مراجع ذیصلاح در مرکز پیگیر موضوع هستیم تا به متوسط استانی برسیم.


بازار اسکله بندرترکمن در اختیار پیمانکار است
شهردار بندرترکمن در خصوص بازار اسکله بندرترکمن نیز اظهار کرد : در اسکله حدود ۵۰۰ غرفه وجود دارد که هر غرفه ۲۰۰ الی ۳۰۰ میلیون تومان ارزش  گذاری می شود و اجاره ماهیانه هر غرفه متوسط دو میلیون تومان است.
وی افزود : غرفه های قدیمی از سال ۱۳۸۳ از طریق بخشداری وقت به غرفه داران واگذار شده و در دهه گذشته محدوده ی ۱۶ هکتاری طی قراردادی به پیمانکاری به صورت اجاره ۴۵ ساله واگذار شده که تخریب غرفه های قدیمی و واگذاری به پیمانکار از بندهای آن بوده ولی تاکنون انجام نشده و پیمانکار نیز مدعی است قرار داد ۴۵ ساله هنوز شروع هم نشده است.
شهردار بندرترکمن تصریح کرد: با توجه به قرارداد واگذاری یاد شده در حال حاضر شهرداری دخل و تصرفی حتی در مورد پارکینگ بازار اسکله ندارد.


۸۵ هکتار از محلات بندرترکمن در بافت فرسوده قرار دارد
شهردار بندرترکمن گفت : ۱۱ بخش از شهر به وسعت ۸۵ هکتار بر اساس تعاریف ابلاغی در محدوده بافت فرسوده قرار دارد که با ا ارایه ضمانت نامه بانکی از طرف شهرداری بندرترکمن و تامین سهمیه قیر از راه و شهرسازی آسفالت ریزی در آن محلات در حال اقدام است.


نامگذاری معابر و مکانهای عمومی در راستای تکریم مفاخر فرهنگی شهر
 محمود کم در پاسخ سوال خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی از استقبال و آمادگی شهرداری بندرترکمن  برای نامگذاری معابر و مکانهای عمومی شهر به نام مفاخر فرهنگی شهر بر اساس درخواست های وارده خبر داد و گفت: درخواست نامگذاری یکی از خیابانهای شهر به نام شاعر ترکمن "دولت محمد بال قزل" در مراسم نکوداشت آن شاعر مطرح شده و برای نهایی شدن محل دقیق خیابان مذاکره با بستگان شاعر در حال انجام است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر