c_300_250_16777215_10_images_72060.JPG

ترکمن سسی-  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با شاره به این که رسانه های گلستان شرایط خوبی ندارند ، گفت: برای ارتقای این وضعیت، رسانه های گلستان نیازمند حمایت هستند تا در توسعه استان نقش آفرینی بیشتری داشته باشند.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی ، عادله کشمیری ظهر امروز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در هتل آذین گرگان اظهار کرد: خبرنگاران پر از احساس و خرد و جامع نگری ، دغدغه مردم را دارند و در واقع چشم و گوش مردم هستند و با هدف پیشرفت و توسعه کشور در جهت تمرکز و توجه افکار عمومی به سوژه های لازم تلاش دارند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با بیان این که ۱۳۶ نشریه در استان فعالیت می کنند ادامه داد : از این تعداد ۸۹ نشریه چاپی است و ۴۸ نشریه نیز به صورت برخط در حال فعالیت هستند.
 کشمیری خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: در شرایط کنونی وضعیت رسانه های گلستان خوب نیست و امیدواریم با تخصیص های لازم بابت سیل گلستان و حمایت ها شاهد ارتقای این وضعیت باشیم تا رسانه ها در مسیر توسعه استان نقش آفرینی بیشتری داشته باشند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر