c_300_250_16777215_10_images_72401.jpg


ترکمن سسی - طی سال های اخیر این رسانه با انتشار یادداشت ها و گزارش های انتقادی متعددی از وضعیت نامطلوب جاده های گلستان به ویژه راه های مرزی شمال استان گلستان سعی در اطلاع رسانی موضوع به مسئولان و متولان امر برای تدبیر این مشکلات و ضرورت ارتقای فرهنگ ترافیکی جامعه داشته است.



با توجه به اهمیت این موضوع و ضرورت های ملموس برای توجه جدی به این مسایل و مشکلات و تغییر شرایط زیرساخت های جاده ای و ترافیکی ، برخی از این یادداشت ها در سایر رسانه های معتبر استان نیز بازنشر شده بود.

اما اینکه در جهت کاهش آسیب ها و تلفات جاده ای در گلستان تا چه میزان به این هشدارها و ضرورت ها از طرف مسئولان و متولیان امر توجه شده و اولویت ها جابجا شده ، قضاوت با مخاطبان فهیم این رسانه می باشد.

بهرحال این رسانه همچنان در راستای ایفای وظایف ذاتی رسانه ای خود به انعکاس این مشکلات ادامه خواهد داد تا شاید بتواند نقشی هرچند اندک در کاهش آلام شهروندان گلستانی از خسارات جانی و مالی حوادث جاده ای داشته باشد.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر