c_300_250_16777215_10_images_72716.jpg

ترکمن سسی - رئیس هیات مدیره بانک دی با بیان اینکه نظام آموزشی بر تربیت نسل آینده تاثیر گذار است گفت: بانک دی در کنار فعالیت های اقتصادی در راستای مسئولیت های اجتماعی بخشی از بودجه خود را در بخش های فرهنگی ، آموزش و کمک به احداث فضا های آموزشی صرف می کند.


رضا سهم الدینی با اشاره به اینکه بانک دی علاوه بر فعالیت های اقتصادی در زمینه های حمایت از ورزشکاران ملی، دانشجویان و نخبگان ، نشر کتب مختلف و حمایت مالی از دانش آموزان مناطق محروم نیز فعالیت می کند افزود: بانک دی در مسیر حرکت به سمت بانکدار الکترونیکی زیر ساخت های الکترونیکی بانکداری الکترونیکی و بانک سبز را راه اندازی کرده ایم و با شعار بانک سبز ضمن کمک به حفظ محیط زیست و صرفه جویی در هزینه ها ، کمترین کاغذ بازی های بانکی را داریم .
رییس هیات مدیره بانک دی با اشاره به اینکه در منطقه سرپل ذهاب نیز ساخت دو مدرسه از محل صرفه جویی در هزینه های تبلیغاتی بانک دی را در دست اقدام داریم تاکید کرد: ما در ساخت این مدرسه تمام تلاش خود را با همت مهندسان ساعی خود در شرکت عمران و مسکن آباد بانک دی "عماد" انجام دادیم و از هیچ هزینه ای نزدیم تا بهترین کیفیت و خدمت را ارایه دهیم و توانستیم ساخت مدرسه را کمتر از ۴ ماه انجام دهیم و آن را تقدیم دانش آموزان آینده ساز این مرز و بوم کنیم.
سهم الدینی خاطر نشان کرد: عرصه این واحد آموزشی توسط آموزش و پرورش تامین شده است و ما با هزینه ای بیش از یک میلیارد تومان این واحد آموزشی سه کلاسه را با ظرفیت بیش از ۹۰ نفر دانش آموز احداث کردیم.

وی در پایان یکی از بزرگترین افتخارات خود و همکاران خود در بانک دی را علاوه بر توسعه فضاهای آموزشی در مناطق حادثه دیده ، خدمت به جامعه بزرگ ایثارگران کشور عنوان کرد.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر