c_300_250_16777215_10_images_72854.jpg

ترکمن سسی - چهار سال پیش در چنین روزهایی عبدالغفار رادمهر با جمعی خانوادگی در فرمانداری شهرستان گرگان حضور یافت و داوطلب نمایندگی مجلس دهم از حوزه گرگان و آق قلا شد.


وی در ادامه و پس تایید صلاحیت با رایزنی هایی که انجام داد در کنار نورمحمد تربتی نژاد در لیست امید قرار گرفت و توانست نزدیک به بیست هزار رای از شهرستان گرگان کسب نماید و گرچه نهایتا ناکام بود ولی در مجموع می توان گفت شگفتی ساز شد.

وی در اولین حضور خود در رقابت های انتخابات مجلس، فراتر از انتظارها ظاهر شد و تا رسیدن پای فینال و دور دوم انتخابات مجلس دهم فاصله ای بیش نداشت.

رادمهر اما در این دوره نیز از همان ابتدا شگفتی ساز شد و بر خلاف پیش بینی های بسیاری از تحلیل گران منطقه، اینبار نه حوزه گرگان و آق قلا بلکه با جسارتی مثال زدنی از حوزه انتخابیه تهران، ری و شمیرانات ثبت نام کرد تا با رقبای نامدار آن حوزه رقابت کند.

با توجه به فعالیت های تشکیلاتی فشرده عبدالغفار رادمهر در قالب مجمع همدلان صحرا در طی حدود چهار سال گذشته و با سابقه خوش آرای دوره دهم ، آیا اینبار وی از حوزه تهران خواهد توانست همچنان شگفتی ساز باشد؟

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر