c_300_250_16777215_10_images_73390.jpg

ترکمن سسی - منتخب مردم گنبدکاووس و بخش محروم داشلی برون با صدور پیامی با تشکر از حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس یازدهم گفت: پیروز اصلی انتخابات مردم هستند و برای توسعه همه جانبه و رفع مشکلات جامعه از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.



متن پیام امان قلیچ شادمهر منتخب مردم شهرستان گنبدکاووس در انتخابات مجلس یازدهم که در فضای مجازی منطقه منتشر شده است به شرح ذیل است :
بسمه تعالی
پیام تشکر و قدردانی
با تحیات بیکران به ارواح طیبه شهدا و امام راحل«ره» و آرزوی طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری و درود بر ملت بزرگ و تاریخ‌ساز ایران اسلامی

مردم فهیم و شریف شهرستان گنبدکاووس و بخش داشلی‌برون
بی شک خلق حماسه عظیم از جنس اتحاد، همبستگی، وحدت و همدلی با عنایت خداوند منان و مشارکت گسترده، حضور تاریخی سرنوشت‌ساز و آگاهانه شما در پای صندوق‌های رأی محقق گردید.

در برابر این همه شور و شعور و حسن اعتماد شما مردم فهیم، سر تعظیم فرود آورده، ضمن شکرگزاری به‌ درگاه خداوند منان ابراز ارادت و تواضع به محضر شما خوبان، به مصداق حدیث شریف «مَن لَم یَشکُرِالمَخلوقَ، لَم یَشکُرِ الخالقَ» نهایت قدرشناسی و سپاس خود را از یکایک شما عزیزان ابراز نموده و با خدای خود عهد و پیمان میبندم تا صادقانه، خالصانه، متواضعانه، بی‌منت و خستگی ناپذیر با برنامه‌ریزی علمی، اصولی و استفاده از همه‌ی فرصت ها با اتکا به شعار توسعه همه جانبه برای رفع مشکلات جامعه و خدمت‌گزاری شما دریغ ننمایم.

اینجانب، ضمن قدردانی از حضور پرشور و تأثیرگذار مردم، در صحنه انتخابات، پیروز اصلی این انتخابات را مردم عزیز دانسته و اعتقاد دارم که هر وقت اراده ملت تحقق یابد، این اتفاق مهم، یک امر ارزشمند الهی و قلبی است.

یقینا این حرکت شکوهمند و پرمعنا، ما را بیش از پیش به قلوب مردم بزرگوار شهرستان گنبدکاووس و بخش داشلی برون بدهکار و عزم ما را برای خدمت صادقانه و متعهدانه مستحکم‌تر کرده است..

در پایان از تمامی مسئولان ذیربط اعم از هیئت اجرایی و نظارت، شورای محترم نگهبان و سایر نهادها و ارگان‌هایی که بسترساز برگزاری چنین انتخابات گسترده‌ای بودند، قدردانی می‌نمایم.

امان‌قلیچ شادمهر
منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مردم شهرستان گنبدکاووس و بخش محروم داشلی‌برون

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر