c_300_250_16777215_10_images_73458.jpg

ترکمن سسی - امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس از اقشار مختلف مردم این شهرستان خواست تا برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی توصیه‌های بهداشتی مسوولان، بویژه قرنطینه خانگی را جدّی بگیرند.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی ، حاج "عبدالکریم آخوند جاور" با اشاره به گسترش شیوع ویروس کرونا در کشور، خاطرنشان کرد: به اعتقاد پزشکان و کارشناسان مهمترین اصل در پیشگیری از گسترش ویروس کرونا علاوه بر مراقبت‌های بهداشتی، قرنطینه خانگی است بنابراین از مردم می خواهم که به جز برای انجام فعالیت‌های خیلی ضروری از خانه خارج نشوند و در شرایط کنونی سعی کنند مراسم‌ها و جشن‌ها را نیز خیلی مختصر برگزار کنند.
 وی با اشاره به گمانه‌زنی کارشناسان مبنی بر روند رو به افزایش شیوع این ویروس در روزهای آینده و اظهار تاسف از جدی گرفته نشدن این بلای واگیر، از مردم خواست ویروس کرونا و شیوع آن را  جدّی گرفته و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، حتی‌المقدور از حضور در اجتماعات پرهیز نمایند.
وی همچنین با دعوت از مردم گنبدکاووس به صبر و آرامش و تقدیر از زحمات شبانه‌روزی فعالان حوزه سلامت و جامعه پزشکی، گفته است که سلامتی و حفظ جان یکی از واجبات است لذا از مردم و امامان جمعه و جماعات مساجد شهری و روستایی می‌خواهم که در این ایام دشوار دست به دعا برداشته و برای سلامتی انسان‌هایی که به هر دلیلی در بستر بیماری‌ هستند، از خداوند متعال، شفای عاجل طلب نمایند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر