c_300_250_16777215_10_images_73526.jpg

ترکمن سسی - دبیر مجمع همدلان صحرا در آستانه فرا رسیدن روز طبیعت با صدور پیامی گفت: برای ما همه روزهای خدا روز طبیعت است و از عموم شهروندان خواسته است تا سیزده بدر امسال برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در خانه بمانیم.

متن پیام عبدالغفار رادمهر دبیر مجمع همدلان صحرا  به مناسبت سیزده بدر  نوروز ۹۹ و کرونا به این شرح است:


با سلام و احترام
بدینوسیله از تمام زحمتکشان عرصه سلامت و مردم شریف استان گلستان و ترکمن صحرا کمال سپاسگزاری را داریم که در خصوص زدودن ویروس کرونا از جامعهٔ انسانی، دست در دست هم داده اند.

باور کنیم که دنیا در مقابله با ویروس کرونا به تکاپو افتاده و نفس در سینه ها حبس شده است.

درست است ما ایرانیان، روز سیزده نوروز را روز طبیعت می نامیم، و مردم ما همیشه در این روز به دامان طبیعت روی می آورند و به همراه خانواده عزیزشان در میان سبزه زارها، در جنگل، در دشت و صحرا ، زیر آسمان آبی به شادی و سلامتی سپری می نمایند!..

اما، امسال، نوروز ۹۹، با مهمان ناخوانده ای به نام ویروس کرونا روبرو هستیم که برای ادامه حیات خود، به دنبال میزبانی همچون من و شما می گردد تا زنجیره ی انتقال زندگی خویش را از بین من و تو یا عزیزان ما انتخاب نماید.

برای اینکه باعث شویم این زنجیره ی اتصال را قطع نماییم، به همت و تلاش و همفکری و مساعدت یکایک شما مردم شریف ترکمن صحرا و هم استانی های عزیز نیازمندیم.

برای ما، همه ی روزهای خدا، روز طبیعت است! بعد از پیروزی بر کرونا، هر روز می توانیم در کنار عزیزانمان در خوشی و سلامتی، در دل طبیعت رنگارنگ ایران زمین، شاد باشیم.

پس، بیاییم، در روز سیزده بدر امسال، با همیاری و مساعدت همدیگر به کمپین #در_خانه_بمانیم، بپیوندیم.
استدعا داریم موضوع کرونا و سلامتی خودمان و خانواده گرامی را به شوخی نگیریم و جدی باشیم.
چون امید داریم که سال های سال، بتوانیم سیزده نوروز را در کنار هم باشیم، با هم بخندیم، با هم شاد باشیم. با هم زندگی کنیم.
مورخ ۱۱ فروردین ۹۹

ارادتمند ؛ عبدالغفار رادمهر
دبیر مجمع همدلان صحرا

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر