c_300_250_16777215_10_images_73603.jpg

ترکمن سسی - رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اتهام زنی رسانه‌های بیگانه در خصوص اولین مشاهده مورد مبتلا به کرونا در گلستان در آذرماه امسال، گفت: این بیمار که آذرماه به بیمارستان صیاد شیرازی گرگان مراجعه کرده مبتلا به آنفلوآنزا H1N1 بوده است.


به گزارش ایسنا گلستان ، عبدالرضا فاضل در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از هفته اول اسفند بعد از مشاهده اولین مورد ابتلا به کرونا در استان، پیگیری‌های لازم در دستور کار قرار گرفت.
وی بیان کرد: فیلمی که از روز گذشته از سی‌تی‌اسکن یک بیمار بیمارستان صیاد شیرازی گرگان در حال انتشار است، مربوط به ابتلای ۴ ماه قبل این بیمار به آنفلوآنزا H1N1 می‌شود و ارتباطی به کووید ۱۹ ندارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه در آن زمان شیوع بیماری آنفلوآنزا H1N1 را در سطح استان داشتیم، تصریح کرد: پس از تایید ابتلای این بیمار به آنفلوآنزا H1N1، تحت درمان قرار گرفت.
فاضل گفت: سی‌تی‌اسکن ریه بیماران کووید ۱۹ و آنفلوآنزا H1N1 به یکدیگر شباهت دارد و در این کلیپ بر اساس این شباهت، در خصوص مشاهده بیمار کرونایی از آذرماه در استان سخن گفته می‌شود که این موضوع صحت ندارد.
وی بیان کرد: این فرد که به سرطان روده مبتلا بوده، یکشنبه این هفته چند ساعت بعد از مراجعه به بیمارستان صیاد شیرازی به علت نارسایی کبد فوت کرد و این موضوع هیچ ارتباطی به سی‌تی‌اسکن ۴ ماه قبل وی ندارد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر