c_300_250_16777215_10_images_73790.jpg

ترکمن سسی - سرپرست معاونت فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: استودیو مجازی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با عنوان «لحظه های وصال» از نیمه ماه رمضان راه اندازی می شود.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی، یاسر مقسم صبح امروز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت در جلسه هم اندیشی با موضوع راه اندازی استودیو مجازی با حضور چهره های علمی، فرهنگی و رسانه ای اهل سنت گلستان اظهار کرد: مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با هدف تبیین مباحث فرهنگی اجتماعی در بستر فضای مجازی با استفاده از ظرفیت شخصیت های علمی، دینی و فرهنگی منطقه استودیو مجازی را از پانزدهم ماه رمضان راه اندازی می کند.

وی خاطر نشان کرد: بیان مطالب دینی با زبان علمی و متناسب با سلیقه مخاطبان به ویژه جوانان و معرفی استعدادهای اهل سنت منطقه و تقویت امید، نشاط و پویایی در جامعه هدف از اهداف راه اندازی این استودیو مجازی است.

مقسم تصریح کرد: ما با راه اندازی این استودیوی مجازی قصد داریم کاستی های موجود در تولید محتوای مجازی را جبران بکنیم و با استفاده از فضای معنوی ماه رمضان با تولید برنامه های متنوع، ترویج سبک زندگی دینی اسلامی و کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی را دنبال خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: در این پروژه از ظرفیت روحانیون، قاریان و حافظان اهل سنت، چهره های سخنور و بانوان اهل سنت استان برای تولید محتوای پرتنوع و مناسب بهره خواهیم برد.

سرپرست معاونت فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور یادآور شد : محتوای تولیدی ما در این برنامه مجازی به صورت کلیپ های دو تا سه دقیقه ای کم حجم متناسب با ظرفیت فضای مجازی و در قالب دو زبان فارسی و ترکمنی تولید و پخش خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر