c_300_250_16777215_10_images_73803.jpg

ترکمن سسی - جاده روستایی سلاق غایب و تاتارسفلی در اثر گذشت زمان و تردد خووروهای سبک و سنگین تخریب شده و یا درحال تخریب است و نیازمند رسیدگی مسولین راهداری و ترمیم می باشد.

خرابی های زیاد در این جاده روستایی تردد خودروها را با مشکل مواجه کرده است و مطالبه جدی اهالی روستاهای اطراف رسیدگی مسولین راهداری و ترمیم این مسیر هاست.

آماده سازی ضعیف مسیر و ضخامت کم آسفالت از مواردی بود که بارها از طرف اهالی به عنوان گلایه گوشزد شده و این محور که عمدتا مسیر تردد کشاورزان و ادوات کشاورزی منطقه است با حمل وسایل سنگین یا ادوات کشاورزی در فصول کاشت و برداشت به تدریج چاله های متعددی در این محورها ایجاد شده است.

با دیدن تصاویر خرابی این مسیر می توان حدس زد آسفالت از بیس دچار مشکل است نه از لایه های رویی!
.
و نکته بعدی اینکه مسیر سلاق غایب به سمت خط اصلی که از یک طرف لاین عبوری کاملا خراب شده است و نیازمند ترمیم فوری می باشد.

در نهایت از مسئولین راهداری گلستان و شهرستان انتظار است هر دو مسیر بالا را مورد رسیدگی قرار دهند و از خسارات بیشتر جانی و مالی که وضعیت فعلی این مسیرها برای اهالی منطقه در پی دارد جلوگیری نمایند.

ارسالی شهروند خبرنگار ترکمن سسی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر