c_300_250_16777215_10_images_74541.jpg

ترکمن سسی - مدیربانک قرض الحسنه مهر استان گلستان، گفت: با هدف حمایت از کالای ایرانی، تسهیلات قرض الحسنه برای خرید کالای ایرانی تا سقف 20 میلیون تومان پرداخت می شود.


سید محمد صالحی، در دیدار با اعضای هیات مدیره موسسه اصحاب رسانه استان گلستان، هدف از تشکیل بانک قرض الحسنه مهر ایران را نیت خیر و با هدف تأمين نقدينگي و رفع نيازهاي ضروري اشخاص حقيقي عنوان کرد.
وی با بیان اینکه حمايت از نيازمندان و پرداخت تسهيلات به اشخاص حقوقي که در امور خيريه فعاليت دارند، از دیگر اهداف این بانک است، افزود: این بانک يکي از نهادهاي پولي و مالي كشور است كه در راستاي حركت به سوي عمليات بانكداري اسلامي تشكيل شده است.
صالحی، گفت: بانک قرض الحسنه مهر حامی افراد آسیب پذیر و کم درآمد جامعه است و با استفاده از فن آوری های نوین و پیاده سازی بانکداري الکترونيکي در رفع احتیاجات ضروری مردم گام برمی دارد.
وی گفت: تمام مراحل افتتاح حساب، درخواست تسهیلات و سایر خدمات بانکی به صورت الکترونیکی و بدون حضور افراد انجام می شود.
مدیربانک قرض الحسنه مهر استان گلستان، به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در استان هم اشاره کرد و گفت: این تسهیلات به افراد تحت پوشش سازمان هایی مانند بهزیستی، امور زندان ها و کمیته امداد با هدف رفع نیازهای ضروری و ایجاد اشتغال پرداخت شد.
وی با بیان اینکه بیش از 10 بانک فعال کشور سهامدار اصلی بانک قرض الحسنه هستند، اظهار داشت: تمامی خدمات این بانک به صورت قرض الحسنه است و بابت سپرده و تسهیلات سودی پرداخت یا دریافت نمی شود.
صالحی، با اشاره به اینکه در حال حاضر 14 شعبه فعال در سطح استان وجود دارد، گفت: 5 شعبه در شهر گرگان،2 شعبه در گنبد و یک شعبه در شهرستان های بندرترکمن، بندرگز، کردکوی، علی اباد، آزادشهر و کلاله وجود دارد.
وی به طرح کالا کارت بانک قرض الحسنه مهر نیز اشاره کرد و گفت: با این کارت افراد می توانند تا سقف 20 ملیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت یکساله برای خرید لوازم خانگی اقدام نمایند.
در این جلسه مدیرعامل موسسه اصحاب رسانه استان گلستان نیز با بیان اینکه حرفه خبرنگاری، جزو مشاغل سخت و پرخطر است، گفت: خبرنگاران در روزهای اوج بیماری کرونا با جسارت کامل در بیمارستان‌ها ورود پیدا ‌کردند و گزارش ‌گرفتند.
غلامرضا ولی پور، افزود: حساسیت‌ها در کار خبرنگاران قابل توجه است، به گونه‌ای که هم باید مشکلات بیان شود و هم عملکردها بازگو شود.
وی با بیان اینکه خبرنگاران به رغم دستمزد کم و مشکلات و سختی ها، به کار و حرفه خود عشق می ورزند، اظهار داشت: رسانه ها نیز در ایام کرونا همانند سایر صنوف، کسب و کارشان با مشکل مواجه شده و نیازمند حمایت هستند.
ولی پور، از مدیربانک قرض الحسنه مهر استان گلستان خواست تا خبرنگاران استان نیز از تسهیلات وام قرض الحسنه و کالا کارت این بانک بهره مند گردند.
غلامرضا ولی پور، افزود: حساسیت‌ها در کار خبرنگاران قابل توجه است، به گونه‌ای که هم باید مشکلات بیان شود و هم عملکردها بازگو شود.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر