c_300_250_16777215_10_images_75082.jpg

ترکمن سسی – نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس در دیدار با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات ورسانه های گلستان گفت: خانه مطبوعات باید مکان آرامش و همدلی خبرنگاران باشد.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی ، غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا عصر امروز یکشنبه در دیدار با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات افزود: اهالی خانه مطبوعات باید دارای اهداف و برای رسیدن به آن اهداف برنامه داشته باشند.
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: ترسیم افق خانه مطبوعات و بیان آن در جمع همه اهالی خانه مطبوعات لازم است تا درد و درمان آن با همفکری و همدلی همه اهالی مشخص گردد.
وی با بیان اینکه اعتماد بزرگترین سرمایه خانه مطبوعات است تصریح کرد: خانه مطبوعات باید اعتماد آوری کند.
غلامرضا منتظری با اشاره به اینکه تهیه فهرستی از دغدغه ها و انتظارات برای سامان دادن امور خانه مطبوعات لازم است خاطر نشان کرد: در خصوص تاسیس مکان دائمی خانه مطبوعات استفاده از ظرفیت شورای شهر و نیز ظرفیت خیرین منطقه می تواند کارگشا باشد.
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی گفت درخصوص اصلاح قوانین رسانه ای در صورت نیاز آمادگی خود را برای همکاری اعلام کرد و از هیات مدیره خانه مطبوعات گلستان خواست تا درخصوص شیوه های نظارت اثربخش در حوزه رسانه برای وی پشتوانه فکری باشند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر