c_300_250_16777215_10_images_75087.jpegترکمن سسی - استاندار گلستان با اشاره به توانمندی های استان در زمینه تولید محصولات کشاورزی اظهار کرد: هدف ما پرهیز از خام فروشی محصولات استان است و یقیناً با ایجاد ارزش افزوده زمینه اشتغال نیز در سطح استان فراهم می شود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس امروز دوشنبه ۳ شهریور در آیین متمرکز افتتاح و کلنگ زنی پروژه های هفته دولت شهرستان گرگان که در دانشگاه منابع طبیعی گرگان و با حضور مهندس سنگدوینی و دکتر منتظری نمایندگان مردم گرگان و آق قلا و مدیران ارشد استانی و شهرستانی ضمن گرامیداشت ایام سوگواری امام حسین علیه السلام و یاران وفادارشان تصریح کرد: در حوادث مختلف از صدر اسلام تا به امروز درس های آموختنی بسیاری وجود دارد و امام حسین علیه السلام بی تردید پیروز عرصه کربلا بودند و بر موضوعات مهمی همچون حق الناس در رفتار خود تاکید می کنند.
وی افزود: جمهوری اسلامی در طول عمر خود همواره با تحریم های ظالمانه روبرو بوده اما خوشبختانه دستاورهای نظام اسلامی بی نظیر بوده است.
استاندار گلستان یادآور شد: جامعه بین الملل امروز تنها با ویروس کرونا روبروست و این ویروس توانسته رشد پیش بینی شده مثبت ۳ درصد را برای سال جاری به منفی ۵ درصد کاهش دهد اما جمهوری اسلامی علاوه بر بحران کرونا با تحریم های یکطرفه و ظالمانه روبروست اما بنیان های اقتصاد کشور به گونه ای قدرتمند است که توانسته در مقابل تمام گرفتاری های موجود مقاومت کند.
دکتر حق شناس گفت: دولت تدبیر و امید ۵ سال از عمر ۷ ساله خود را تا به امروز در تحریم گذرانده و توانسته به معنای واقعی کلمه اقتصاد مقاومتی که مبتنی بر درون زایی و برون گرایی است را محقق سازد.
وی خاطر نشان کرد: اگرچه امروز آمریکا جنگ تمام عیاری را با تحریم ها علیه ملت ایران آغاز کرده و ادامه می دهد اما مدیریت مجموعه نظام بگونه ای بوده که مردم فضای جنگی را در خیابان ها احساس نمی کنند.
استاندار گلستان با بیان اینکه در سال جاری افتتاحات و کلنگ ها ۲ برابر سال قبل بوده اظهار کرد: ما مکلف به انجام وظیفه و خدمت به مردم هستیم اما بطور قطع رقم و حجم پروژه های استان در سال بعد بیش از امسال خواهد بود.
دکتر حق شناس تصریح کرد: حرکت استان رو به جلوست و اقدامات ارزشمندی همچون عملیات اکتشاف نفت, توسعه صنایع تبدیلی و مرغداری ها و کشتارگاه ها و توسعه سایت پرورش میگو جز برنامه های پراهمیت هفته دولت سال جاری است.
لازم به ذکر است در این مراسم متمرکز با حضور دکتر حق شناس استاندار گلستان ۱۰۷۷ پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان گرگان با اعتبار ۹۹۹ میلیارد تومان افتتاح وکلنگ زنی شد.
همچنین پروژه های دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان شامل پایلوت پلنت صنایع غذایی، کارگاه چوب و کارگاه کارآفرینی به مساحت ۳۳۳۶ مترمربع و با اعتبار ۳.۳ میلیاردتومان افتتاح شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر