c_300_250_16777215_10_images_75218.jpg

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان گفت: ۲۴۴ شعبه اخذ رای در ۴ شهرستان غرب استان برای مرحله دوم انتخابات نمایندگان مجلس تدارک دیده شد.


ملک حسینی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان ، گفت: مرحله دوم انتخابات نمایندگان مجلس در ۴ شهرستان غرب استان بندرگز، کردکوی، بندرترکمن و گمیشان، ۲۱ شهریورماه برگزار می‌شود.

او ادامه داد: بر این اساس، برای این مرحله ۲۴۴ شعبه اخذ رای تدارک دیده شده که از این تعداد، ۲۳۰ شعبه ثابت و ۱۴ شعبه نیز سیار است.

این مقام مسئول با بیان اینکه دغدغه مردم و مسئولان شرایط شیوع ویروس کرونا است افزود: ستاد انتخابات، ستاد کرونا و شورای نگهبان شیوه نامه‌ای را تنظیم کردند که به ما و ۴ حوزه شهرستان ابلاغ شد تا بسیاری از لوازم و تجهیزات برای انتخابات آماده شود.

ملک حسینی با اشاره به اهمیت سلامت مردم برای مسئولان گفت: همه نکات در شیوه نامه ابلاغی باید از ضدعفونی کردن محل شعب و برگزاری آن حتی الامکان در فضای باز تا رعایت فاصله اجتماعی رعایت شود.

او گفت: کمیسیون تبلیغات انتخابات نیز ناظر این موضوع خواهد بود و طی ۲ جلسه‌ای که با حضور اعضای این کمیسیون معاون سیاسی امنیتی استاندار به عنوان رییس کمیسیون، مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان و رییس هیات نظارت استان ناظر انتخابات هستند.

ملک حسینی گفت: طی جلسه‌ای با دو نامزد، مقرر شد برنامه مربوط به هر نامزد ضبط شود و در طول هفته‌ای که برای تبلیغات مجاز اعلام می‌شود از صدا و سیما پخش شود.

او ادامه داد: دوشنبه هفته جدید زمان ضبط برنامه آنهاست که پس از رویت اعضای کمیسیون، ۳ مرحله در سیما و ۳ مرحله در صدا پخش می‌شود.

ملک حسینی گفت: همچنین تاکید کردیم که هیچ یک از این دو نامزد طبق دستورالعمل ابلاغی برای تبلیغات انتخابات در مرحله دوم حق بازگشایی مکانی را به عنوان ستاد را ندارند و تبلیغاتشان فقط در صدا و سیما و فضای مجازی انجام شود.

او با بیان اینکه هر دو نامزد انتخاباتی تعهد رعایت دستورالمل‌ها را داده اند افزود: در قانون تبلیغات اگر هریک از نامزد‌ها از مواردی که قانون انتخابات اجازه داده تخطی کنند با متخلف برخورد شده و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی می‌شوند.

او از مردم خواست:همانند مرحله اول انتخابات، با حضور پرشور و گسترده پای صندوق‌ها بیایند و ما قول میدهیم در کنار سلامت انتخابات توجه ویژه به سلامت مردم داشته باشیم و همه شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت شود و اطمینان می‌دهیم که مشکلی پیش نیاید.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر