c_300_250_16777215_10_images_75225.jpg

ترکمن سسی - جمعی از اهالی روستای کرند در شمال گلستان با ارسال یادداشتی از انجام آسفالت یک طرفه در خیابان های دو طرفه این روستا انتقاد کردند و خواستار رسیدگی مسئولین به این موضوع شدند.

در این یادداشت که جهت اطلاع رسانی به این پایگاه خبری رسیده نوشته شده:

یکی از ضروریات رفت و آمد در همه مناطق مسکونی ، وجود راه هایی هموار و ایمن است که از هر نظر عبور و مرور را تسهیل نمایند.

خیابان های شنی و ناهموار روستای کرند این روزها نگرانی های زیادی را در بین اهالی روستای بزرگ کرند با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰۰ نفر ایجاد نموده است.

گویا قرارداد آسفالت این خیابان ها چندین سال پیش بین شورای اسلامی با یکی از ارگان ها بسته می شود.اما بدلیل لزوم کنده کاری برای گاز رسانی در روستا این عملیات به تاخیر می افتد.در طول این سال ها معوقه مشکلات عدیده ای را برای روستاییان به بار می آورد.

اکنون که نوبت اجرای قرارداد فوق الذکر رسیده است، به بهانه تورم ، خیابان ها بصورت نصفه و نیمه آسفالت می شود.

این کار علاوه برای نگرانی های قبلی، مشکلات جدیدی از جمله استفاده کاربران ترافیکی از یک طرف مسیر و به تبع آن تصادفات ناگوار را در پی خواهد داشت.

سوالی که ذهن اهالی را بخود مشغول کرده اینست که چرا همیشه تقاص سهل انگاری مسوولان ذیربط را مردم باید پس دهند.لذا از مسئولین مرتبط خواهشمندیم به مشکل ما رسیدگی نمایند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر