c_300_250_16777215_10_images_75235.jpg

ترکمن سسی - مراسم صدقه عاشور آی ( محرم صدقه سی) صبح امروز یک شنبه 9 شهریورماه 1399 با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دار القرآن ام الابرار آق قلا برگزار شد.


به گزارش گلستان ما، مراسم صدقه عاشور آی ( محرم صدقه سی) با حضور کمک مربیان قرآن کریم و قسم علوم دینی صبح امروز یک شنبه 9 شهریورماه 1399 با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دار القرآن ام الابرار آق قلا برگزار شد.
آسیه میرزاعلی مدرس حوزه علمیه در این مراسم در باره «درس های عاشورا» سخنرانی کرد و گفت: امام حسین رضی الله عنه با عمل خود به انسان های مؤمن آموخت هنگامی که اساس مکتب با خطر مواجه می شود باید در راه حفظ آن از هیچ گونه فداکاری دریغ نکرد.
وی افزود: وفا و عمل به پیمان و ایستادگی بر سر عهد از ویژگی های امام حسین علیه السلام و اصحاب وفادار آن حضرت بود.
استاد حوزه علمیه عنوان کرد: از درس های مهمّ عاشورا پاسداری از حجاب است که برای بانوان جامعه اسلامی بسیار آموزنده و در عین حال هشداردهنده است.
میرزاعلی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی در عصر عاشورا لشکریان بی شرم یزید خیمه ها را آتش زدند و از غارت لباس های خانواده شهدا و حرم اهل بیت النبی (ص) نیز چشم پوشی نکردند، بعد دیگری از رسالت زنان قهرمان کربلا یعنی حفظ عفاف و حجاب نمود بیشتری پیدا کرد و بانوان هریک به گونه ای در این باره به انجام وظیفه می پرداختند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر