c_300_250_16777215_10_images_75543.jpg

ترکمن سسی - مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان گفت: با حضور استاندار گلستان پارک علمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان به بهره برداری رسید.

«محبوبه رجب نسب» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: همزمان با هفته کودک و تقارن آن با ایام اربعین و همچنین با توجه به شیوع ویروس کرونا تصمیم بر این گرفته شد که افتتاح پروژه های کانون پرورش فکری کودکان امروز با حضور استاندار گلستان به بهره برداری برسد.

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان ادامه داد: امروز با حضور استاندار و نماینده مجلس شورای اسلامی از پارک علمی که شامل چند بخش آزمایشگاهی فیزیک، شیمی، زیست شناسی و زمین شناسی است به بهره برداری رسید و همچنین افتتاح مرکز فیلم و انیمیشن تخصصی کودک و نوجوانان نیز افتتاح شد.

رجب نسب با بیان اینکه امروز مرکز آسمان نما به منظور آشنایی کودکان و نوجوانان به اجرام آسمانی به بهره برداری رسید، بیان کرد: همچنین فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی در گرگان به بهره برداری رسید و فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی در گنبدکاووس نیز در روز چهارشنبه هفته جاری افتتاح خواهد شد.

وی افزود: در این فروشگاه با نازلترین قیمت ها محصولات فرهنگی و کتاب های حوزه کودک و نوجوان که توسط شورای کتاب و شورای اسباب بازی کانون پرورش فکری تایید شده است عرضه خواهد شد.

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان تاکید کرد: همچنین در هفته جاری شاهد افتتاح کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کردکوی خواهیم بود.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر