c_300_250_16777215_10_images_75775.jpg

ترکمن سسی - محمدرضا ولی محمدی، قاری نوجوان و حافظ کل قرآن کریم و دانش آموخنه دارالقرآن عاصم کوفی گمیش تپه از نحوه ورود خود به حوزه فراگیری قرآن کریم می گوید.

به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی، محمدرضا ولی محمدی، قاری نوجوان و حافظ کل قرآن کریم می گوید: از دوران کودکی علاقه بسیاری به قرآن کریم و حفظ کل داشتم و از سن ۱۱ سالگی به صورت تخصصی حفظ کل قرآن کریم را زیر نظر استاد ارازمحمد آخوند یمرلی در دارالقرآن عاصم کوفی گمیش تپه آغاز نموده و در مدت ۱۴ ماه توانستم کل قرآن کریم را حفظ نمایم.

این قاری نوجوان در پاسخ این سوال که سختی های مسیر را چگونه طی نموده است می گوید: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید همراه هر سختی آسانی هست و من نیز با توکل به خدا ، راهنمایی استادم و تشویق های پدر و مادرم سختی های این مسیر را به آسانی تبدیل کردم.

وی ادامه می دهد: روزی دو صفحه از قرآن کریم را حفظ می کردم و هر کسی به قرآن روی بیاورد قطعا در همه امور زندگی نیز موفق خواهد شد.

محمدرضا ولی محمدی درباره مقام هایی که تاکنون کسب کرده می گوید: در سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآنی دانش آموزی در تهران در رشته حفظ کل قرآن رتبه نخست را کسب کردم و به عنوان‌نماینده جمهوری اسلامی ایران به مسابقات بین المللی قرآن کریم در کشور امارات اعزام شدم.

ولی محمدی ادامه می دهد: در سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم سراسری دانش آموزان در مشهد مقدس در رشته حفظ بیست جزء رتبه نخست را کسب کردم و در مسابقات بین المللی قرآن کریم در دارالقرآن امام علی( ع) در شهر قم در رشته حفظ کل قرآن کریم رتبه نخست را کسب کردم.

این قاری نوجوان و حافظ کل قرآن کریم صدای دلنشینی دارد و از سرمایه های معنوی منطقه می باشد و در آینده خبرهای خوبی از وی خواهیم داشت.

این تصویر مربوط به حضور این قاری نوجوان و حافظ کل قرآن کریم در محفل انس با قرآن کریم در مسجد جامع گلشن در گرگان است که شامگاه یکشنبه به همت مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور به مناسبت هفته وحدت برگزار شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر