c_300_250_16777215_10_images_75829.jpg

ترکمن سسی - نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس در نشست هم اندیشی با جمعی از صاحبنظران و اساتید دانشگاه تاکید کرد: ضرورت دارد به امر فرهنگ و اختصاص بودجه فرهنگی مناسب توجه ویژه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ غلامرضا منتظری، نماینده مردم گرگان و آق قلا و عضو مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست هم اندیشی با جمعی از صاحبنظران و اساتید دانشگاه به منظور تدوین مدل سرانه فرهنگی خبر داد.
بر اساس این گزارش؛ نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس در این نشست گفت: مسئله فرهنگ باید مورد توجه قرار گیرد چراکه در این خصوص مقام معظم رهبری تاکیدات بسیاری نسبت به مقوله فرهنگ دارند.
وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگ نسبت به مباحث نظری چیزی کم نگذاشته ایم؛ ادامه داد: درباره فرهنگ، از اهمیت نقش و ضرورت آن سخن فراوان گفته شده است، چراکه هیچ مولفه ای نسبت به فرهنگ در اولویت نبوده و بین ماموریت و منابع حوزه فرهنگ رابطه معناداری وجود ندارد.
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس یادآور شد: در شش برنامه توسعه که پشت سر گذاشته ایم، بودجه فرهنگی جایگاه مناسب و خوبی نداشته است؛ لذا باید گامی نو در حوزه فرهنگ برداشته و توجه و نگاه ویژه ای به این امر مهم صورت گیرد./

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر