c_300_250_16777215_10_images_76033.jpg

گمیشان : ترکمن سسی - مدیر بنادر و دریانوردی گلستان با اشاره به اینکه مجوز احداث نخستین بندر خصوصی کشور تا پایان سال تمدید شد، گفت: عملیات اجرایی ساخت بندر در خواجه نفس تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.



اله یار اسعدی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث بندر خصوصی خواجه نفس پس از یک دوره توقف به طور رسمی از ابتدای دی ماه سال گذشته آغاز شد.
وی افزود: اراده سرمایه‌گذار بر ساخت بندر است و عملیات احداث اسکله، پس کرانه، کارهای برقی و روشنایی در حال انجام است.
مدیر بنادر و دریانوردی گلستان ادامه داد: هم‌اکنون کارگاه این پروژه فعال است و سرمایه‌گذار در حال اجرای حوضچه، لایروبی و محوطه‌سازی است و تاکنون پروژه ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی با این توضیح که بندر خواجه نفس، بندر چند منظوره خواهد بود، تصریح کرد: مجوز ساخت بندر در گلستان در آدرماه به پایان می‌رسید اما به دلیل شیوع بیماری کرونا سازمان بنادر و دریانوردی تمام مجوزها را تا پایان سال تمدید کرده است.
اسعدی با اشاره به اینکه قاعدتا در صورت مطابقت زمان‌بندی با اجرای پروژه، این مجوز تمدید می‌شود، اضافه کرد: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در مرحله نخست ساخت اسکله انجام و به عنوان بارانداز چوب راه‌اندازی می‌شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر