c_300_250_16777215_10_images_76105.jpg

آق قلا : ترکمن سسی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و فرماندار آق قلا و هیات همراه به دیدار«دردی طریک» باخشی پر آوازه ی ترکمن رفتند.



به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، امیرشیرتوماج فرماندار آق قلا و هیات همراه به دیدار خلیفه «دردی طریک» رفتند و ضمن ادای احترام، گواهی درجه یک هنری را به وی اهدا کردند.

گفتنی است با پیگیری های مدیرکل و اداره هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آق قلا از سوی دبیرخانه شورای ارزشیابی هنرمندان، شاعران و نویسندگان کشور نشان درجه یک هنری (معادل دکتری) به خلیفه «دردی طریک» اهدا شده است.

یادآوری می شود خلیفه دُردی اسماعیل زاده(طریک) باخشی دوتارنواز ترکمن در سال 1328 در روستای آق قابر شهرستان آق قلا در استان گلستان متولد شده و در  اجرا و خوانندگی صاحب سبک است و در کشورهای اروپایی از جمله آلمان، هلند و انگلستان هنرنمایی کرده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر