c_300_250_16777215_10_images_76377.jpg

 

آق قلا : ترکمن سسی - رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان آق قلا، گفت: خانواده به عنوان نخستین کانون اجتماع انسانی، می تواند نقش تاثیر گذار و مهمی در ترویج و پیگیری فرهنگ عمومی ایفا کند.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی ، «آخوند عبدالحی میرزاعلی» در سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی آق قلا که در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: تربیت فرزندان از کانون گرم خانواده شروع می شود به همین خاطر والدین می توانند در ترویج و ارتقاء مقوله فرهنگ و به ویژه فرهنگ عمومی نقش مهمی داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: امسال که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده، خانواده ها می توانند در تحقق این شعار و ترویج آن در بین فرزندان خود، یاری رسان جامعه باشند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان آق قلا با اذعان بر اهمیت امور فرهنگی در جامعه، تصریح کرد: انجام کارهای فرهنگی در درازمدت جواب می دهد و نباید انتظار داشت این امور به زودی به نتیجه برسد.
حاج عبدالحی آخوند میرزاعلی افزود: امسال مقوله صبر و ترویج فرهنگ ترافیک در دستور کار این شورا قرار داشته و ضروری است همگان بر حسب وظیفه ای که دارند در راستای کاهش مشکلات مردم گام بردارند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان آق قلا یادآور شد: با همکاری مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، تبلیغات اسلامی و سایر دستگاه ها، تندیس علماء و روحانیون شاخص و برجسته شهرستان، در معابر عمومی شهر و روستا نصب می شود.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر