c_300_250_16777215_10_images_76481.jpg


ترکمن سسی - نماینده مردم کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی گفت: این منطقه به دلیل برخورداری از جنگل‌های طبیعی، زمین‌های وسیع زراعی و مراتع موجود و همچنین دسترسی راحت به دریا می‌توانست در جذب سرمایه‌گذار عملکرد بهتری را داشته باشد.



عبدالجلال ایری نماینده مردم کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، گفت:  حوزه انتخابیه کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان به لحاظ جغرافیایی با ظرفیت‌های زیادی در حاشیه دریای خزر واقع شده، ولی متاسفانه  عدم سرمایه گذاری سبب ایجاد بیکاری های زیادی در این حوزه شده است.
 وی ادامه داد:  این منطقه به دلیل برخورداری از جنگل‌های طبیعی، زمین‌های وسیع زراعی و مراتع موجود و همچنین دسترسی راحت به دریا می‌توانست در جذب سرمایه‌گذار عملکرد بهتری را داشته باشد.
ایری خاطرنشان کرد: علیرغم واگذاری بنادر شهرهای بندر گز و بندر ترکمن به بخش خصوصی متاسفانه هیچ اقدام مثبتی در راستای توسعه گردشگری و تجاری در این بنادر  شاهد نبودیم، متاسفانه علی رقم ظرفیت‌های بندری بسیار مناسب در حال حاضر  تلاش میکنم که  از نقطه منفی به صفر برسیم. این دو بندر ظرفیت بسیاری در ایجاد اشتغال داشتند که متاسفانه در وضعیت موجود هیچگونه استفاده‌ای از آنهانمیشود.
این نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اسکله ساحلی بندر ترکمن از جمله مواردی دیگریست، که موجب رنجش خاطره مردم این منطقه شده است زیرا علیرغم اجاره ۴۵ ساله این بندر به یک شرکت خصوصی متاسفانه با گذشت ۱۴ سال از این قرار داد ولی هیچ اقدام مثبتی صورت نگرفته است.  تمامی اینها ظرفیت هایی است که می تواند برای مردم این منطقه اشتغال ایجاد کند و همچنین زمینه مناسب برای رفع بیکاری و  فقر باشد.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر